beantwoord

Meerdere internetabbonnementen per huis?

• 25 september 2012
  • 3 reacties
  • 1656 keer bekeken

Badge +1
Ik woon in een studentenhuis, waar er al een router aanwezig is, die nu gedeeld word door 6 mensen.
Ik word alleen helemaal gek van het instabiele netwerk op deze manier, dus wil ik mijn eigen abonnement afsluiten.
Nou is mijn vraag: Is dit mogelijk en zo ja, word mijn router die ik krijg dan gestoord door degene die nu hier vol gebruikt word?

Alvast bedankt!

Martijn van Loon
icon

Beste antwoord door Jeroen 25 september 2012, 16:40

@MvanLoon,

Bedankt voor het toesturen van de gegevens, wij hebben gezien dat een aparte internetverbinding voor uzelf mogelijk is. De hoofdkabel die uw woning binnenkomt bevat twee aderparen, op het eerste aderpaar zit het huidige internet signaal. Om een tweede verbinding op uw adres te krijgen antwoord u tijdens het bestellen op onze site met Nee op de vraag "Heeft u op dit moment een internetaansluiting?" Het signaal van Telfort wordt dan automatisch op het vrije tweede aderpaar opgeleverd. Als u verder u verder nog vragen heeft, dan hoor ik dat graag :)

Jeroen
Bekijk reactie

3 reacties

Badge +1
@MvanLoon,

Welkom op het forum! Graag ontvangen wij meer informatie over de huidige situatie en ontvangen graag uw postcode en huisnummer (met eventuele toevoeging) via een privébericht.

Jeroen
Badge +1
@MvanLoon,

Bedankt voor het toesturen van de gegevens, wij hebben gezien dat een aparte internetverbinding voor uzelf mogelijk is. De hoofdkabel die uw woning binnenkomt bevat twee aderparen, op het eerste aderpaar zit het huidige internet signaal. Om een tweede verbinding op uw adres te krijgen antwoord u tijdens het bestellen op onze site met Nee op de vraag "Heeft u op dit moment een internetaansluiting?" Het signaal van Telfort wordt dan automatisch op het vrije tweede aderpaar opgeleverd. Als u verder u verder nog vragen heeft, dan hoor ik dat graag :)

Jeroen
Badge +1
Heel erg bedankt!

Reageer