beantwoord

MB's toevoegen aan mobiele abonnement

• 1 mei 2019
  • 9 reacties
  • 185 keer bekeken

Reputatie 1
Ik wil graag MB aan mijn mobiel toevoegen , maar lees dat vanaf 1 mei geen nieuwe diensten meer aangevraagd kunnen worden, Ik heb alles van Telfort en wil ook blijven. Hoe ga ik te werk? De wachttijd is zo lang, dat ik mijn belminuten opraken. Graag een reactie .
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 2 mei 2019, 10:26

Hallo @hanneke31, je mobiele abonnement loopt nu bij ons en dat blijft ook nog zo. Sinds gisteren kunnen er inderdaad geen nieuwe bestellingen meer worden gedaan, maar een bestaand abonnement (zoals dat van jou) kan natuurlijk wel gewijzigd of verlengd worden 🙂 In de Mijn Telfort app kan je de mogelijkheden bekijken, 4 maanden voor de einddatum van het contract is verlengen ook mogelijk. Als je abonnement 22 juni afloopt is dat nu ook al mogelijk dus 🙂
Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 8
Badge +8
Hallo @hanneke31 ,
er is nu inderdaad een nieuwe situatie ontstaan waar ik ook nog even niet direct een antwoord op weet.
Wacht even de reactie van een moderator af. Hij/zij komt hier regelmatig langs.
Even voor de duidelijkheid:
Wil je je abo aanpassen naar een grotere internet bundel of
wil je tijdelijk even wat extra Mb's?
Je blijft gewoon Telfort-klant, alleen de naam verdwijnt en wordt KPN.
Reputatie 1
Hallo Jan,
IK heb nog geen MB, en wil dit er graag alsnog bij hebben voor onbepaalde tijd.
Heb je al in de Mijn Telfort app of de website al bij abonnement wijzigen gekeken?
Het kan duur uitpakken ik ben meer benieuwd of de mogelijkheid er is.
Reputatie 1
Dank Galdor voor je reactie. Ik heb gekeken, en volgens mij gaat het inderdaad duurder worden doordat
als ik het goed begrijp het automatisch KPN wordt, dus die MB komt dan niet bij Telfort vandaan. Ik kan het mis hebben. Ik vind het prettig alles bij een provider te hebben, dus denk dat ik beter dan helemaal over kan gaan naar de KPN.
Nee dat is gewoon via Telfort wat je ziet zijn bedragen die bij een abonnementsvorm horen die uit de periode komt wanneer je het abonnement hebt afgesloten.

Wil ik meer data gaat me dat ook vrijveel kosten zelfs minder data gaat me meerkosten als ik dit via Mijn Telfort aanpas. Klein gokje je zou 1 Gb a €10,00 kunnen aanzetten?

Ben je al contract vrij met andere woorden wanneer loopt je huidig abonnement af?
Ik ben niet helemaal zeker maar je zou dan moeten kunnen verlengen en tegen de huidige telfort tarieven en voorwaarden gewoon data kunnen toevoegen.

Dat zal een Telfort moderator moeten bevestigen.
Reputatie 1
Dank je wel. Mijn contract loopt 22 juni af, ik ga even kijken hoe ik uitkom bij het verlengen van mijn contract. Groetjes Hanneke
Reputatie 1
Dank je wel, Mijn abonnement loopt 22 juni af. Ik ga even naar de mogelijkheden kijken. Groetjes Hanneke
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @hanneke31, je mobiele abonnement loopt nu bij ons en dat blijft ook nog zo. Sinds gisteren kunnen er inderdaad geen nieuwe bestellingen meer worden gedaan, maar een bestaand abonnement (zoals dat van jou) kan natuurlijk wel gewijzigd of verlengd worden 🙂 In de Mijn Telfort app kan je de mogelijkheden bekijken, 4 maanden voor de einddatum van het contract is verlengen ook mogelijk. Als je abonnement 22 juni afloopt is dat nu ook al mogelijk dus 🙂
Ik kan dit bevestigen ik kon als ze dat wou vandaag het abonnement van mijn partner keurig onder de Telfort voorwaarden verlengen.

Met de verdubbeling en meenemen van ongebruikt tegoed is de eerste optie 2+2Gb en 150 beminuten a €12,50 geen slechte keus of bel je veel kies dan onbeperkt erbij.

Succes met kiezen als dit nog niet is gedaan.

Reageer