beantwoord

Mb's overnemen als je nieuw abonnement neemt

• 3 januari 2019
  • 2 reacties
  • 103 keer bekeken

Badge
Ik heb de afgelopen tijd steeds MB's over omdat mijn bundel te groot is. Nu heb ik zelf zoveel dat ik er 3 maanden van zou kunnen rondkomen. Is het ook mogelijk om met een maandelijks aanpasbaar abonnement mijn internet op 0 mb te zetten? En verlies ik daarbij mijn MB's van de afgelopen maanden? En dan over 3 maanden weer aan te zetten? FF als toelichting, ik heb de minimale data al en kan dus niet omlaag naar een lager aantal mb's
icon

Beste antwoord door Koffiemok 3 januari 2019, 21:44

@JolandaFeenstra Als je een bundel (belbundel of internetbundel) uitzet dan komt je opgespaarde tegoed ook te vervallen. Zie de pagina Bundels wijzigen > voorwaarden > wijzigen bundel:
  • Je korting en meegenomen MB's van afgelopen maanden vervallen als je een andere bundel of abonnement neemt.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +15
@JolandaFeenstra Als je een bundel (belbundel of internetbundel) uitzet dan komt je opgespaarde tegoed ook te vervallen. Zie de pagina Bundels wijzigen > voorwaarden > wijzigen bundel:
  • Je korting en meegenomen MB's van afgelopen maanden vervallen als je een andere bundel of abonnement neemt.
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @JolandaFeenstra, als je het abonnement wijzigt worden de opgespaarde MB's inderdaad niet meegenomen zoals Koffiemok zegt. Die MB's zijn gekoppeld aan dat abonnement namelijk, bij een gewijzigd abonnement zal je het opnieuw kunnen opsparen (als het een abonnement met data is).

Reageer