beantwoord

Mb's komt niet overeen met abbo en contract

Hallo,

Het zal waarschijnlijk wel allemaal kloppen maar voor de zekerheid leg ik de vraag toch even voor.

Ik heb laatst het volgende abbo afgesloten: Telfort Mobiel 175 min & 1.2 GB 2 jaar, Verlenging.
Wanneer ik inlog in Mijn Telfort staat er iets van 500mb en 150 minuten.
Ik maak overigens geen gebruik van een verdubbelaar als Combivoordeel.

Moet de 500 niet worden aangepast in 1.2 GB? Of klopt het zo wel? :)

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Stephen 6 maart 2018, 16:55

Hallo Rolande, wat goed dat je je vraag hier hebt voorgelegd. Hier is er inderdaad wat verwarring over en wij zijn aan het kijken naar een oplossing.
Omdat je je abonnement hebt verlengd (waar wij jou ontzettend dankbaar voor zijn :D) ontvang je klantvoordeel. Dit klant voordeel bestaat uit 700 MB's en 25 belminuten.
Je abonnement bestaat dus uit bundels van in totaal 175 belminuten en 1200 MB's. Het klantvoordeel wordt echter niet weergegeven bij je abonnementsgegevens waardoor het lijkt alsof je minder minuten en MB's hebt ontvangen maar ik kan je verzekeren dat dit niet het geval is.
Bij verbruik kun je namelijk zien dat je de volledige bundels hebt ontvangen. Ik ga er vanuit jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Zo niet, dan zie ik je vragen of opmerkingen graag tegemoet.

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Rolande, wat goed dat je je vraag hier hebt voorgelegd. Hier is er inderdaad wat verwarring over en wij zijn aan het kijken naar een oplossing.
Omdat je je abonnement hebt verlengd (waar wij jou ontzettend dankbaar voor zijn :D) ontvang je klantvoordeel. Dit klant voordeel bestaat uit 700 MB's en 25 belminuten.
Je abonnement bestaat dus uit bundels van in totaal 175 belminuten en 1200 MB's. Het klantvoordeel wordt echter niet weergegeven bij je abonnementsgegevens waardoor het lijkt alsof je minder minuten en MB's hebt ontvangen maar ik kan je verzekeren dat dit niet het geval is.
Bij verbruik kun je namelijk zien dat je de volledige bundels hebt ontvangen. Ik ga er vanuit jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Zo niet, dan zie ik je vragen of opmerkingen graag tegemoet.
Goedendag Stephen,

Bedankt voor jouw snelle reactie. Het is nu duidelijk voor mij. Top!
Vandaar ook dat ik heb verlengd :$

Fijne dag!

Groet, Roland
Reputatie 8
Badge +16
Graag gedaan Roland! 🙂

Reageer