beantwoord

MB's delen na samengaan Telfort en KPN

• 4 september 2019
  • 4 reacties
  • 262 keer bekeken

Wanneer ik nu verleng bij telfort hoelang duurt het dan voor ik overgezet wordt naar KPN? ik zou zo graag mijn mb's delen met mijn andere abonnement welke bij kpn is.

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.
icon

Beste antwoord door nelly jacoba 4 september 2019, 20:45

Dat weet nog niemand.
Maar als je contractvrij bent kan je overwegen zelf over te stappen naar KPN
Bekijk reactie

4 reacties

Dat weet nog niemand.
Maar als je contractvrij bent kan je overwegen zelf over te stappen naar KPN
Zal best een zogenaamde "road map" zijn met wanneer wat en hoe zal moeten gaan gebeuren, maar de optie MB delen zal wel als laatste komen, als er niet meer verlengt kan worden bij Telfort, ik denk niet dat bestaande abonementen er ooit voor in aanmerking komen.
Reputatie 8
Badge +9
Dag @Spoogy. Van harte welkom hier. Wat leuk om te lezen dat je wilt verlengen. Ik zie dat @nelly jacoba en @Doornekamp33 je vraag eigenlijk al prima hebben beantwoord. Vanaf wanneer Telfort officieel KPN gaat heten is nog niet definitief bepaald. En ik durf je niet te garanderen dat het dan mogelijk is om MB's te delen. Je blijft dan namelijk wel gewoon je Telfort abonnement behouden onder dezelfde voorwaarden. Ik zou je dan inderdaad, net als @nelly jacoba, adviseren om over te stappen naar KPN Mobiel met nummerbehoud.
Reputatie 8
Badge +9
Hallo @Spoogy. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik hoop dat dit betekent dat je vraag zo is beantwoord. Laat het gerust weten als je nog wel ergens hulp bij nodig hebt.

Reageer