beantwoord

Maximum aantal abonnementen?

• 2 oktober 2012
  • 4 reacties
  • 2109 keer bekeken

Kan iemand van Telfort mij de definitie van het woord consument uitleggen zoals genoemd in de algemene voorwaarden ?

Ik heb 1 abonnement. Mijn vrouw heeft 2 abonnementen. (1 voor haar + 1 kind).
Als ik voor mijzelf nog een abonnement (andere kind) wil afsluiten wordt dit niet toegestaan omdat er niet meer dan 3 abonnementen zijn toegstaan.......per adres.
Consument = rechtspersoon kan ik begrijpen maar consument = adres ?

Gaarne bericht / mail of ik op mijn naam een extra sim only abonnement kan afsluiten.
icon

Beste antwoord door Laila 3 oktober 2012, 12:48

Met consument wordt particulier bedoeld. Ik adviseer u om het gewoon te proberen, maar met een ander rekeningnummer (als u al 3 abonnementen aan 1 rekeningnummer heeft gekoppeld). Ik kan helaas geen uitsluitsel geven of u een extra sim only abonnement kunt bestellen.

Laïla
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Badge
Met consument wordt particulier bedoeld. Ik adviseer u om het gewoon te proberen, maar met een ander rekeningnummer (als u al 3 abonnementen aan 1 rekeningnummer heeft gekoppeld). Ik kan helaas geen uitsluitsel geven of u een extra sim only abonnement kunt bestellen.

Laïla
Dankjewel, duidelijk.
Een andere bankrekening gebruiken is voor mij geen probleem dus ik ga eens kijken of dat dan wel lukt.

Eigenlijk best een rare regeling want de meeste gezinnen hebben minstens 2 kinderen 😉
Het is gelukt.
Badge
Fijn dat het is gelukt, bedankt voor uw terugkoppeling!

Laïla