beantwoord

Mailadres aanpassen

  • 16 mei 2018
  • 2 reacties
  • 99 keer bekeken

Ik heb voor mailadres aangepast, maar ik krijg de rekening van de facturen gewoon nog op oude mailadres.
icon

Beste antwoord door Stephen 22 mei 2018, 19:59

Excuses voor de late reactie en bedankt voor de gegevens! Het mailadres is voor alle abonnementen aangepast.
Indien ik nog iets voor je kan betekenen dan hoor ik dit graag van je.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Kleinveld69, welkom op het forum! Kun je mij het nieuwe en oude e-mailadres kenbaar maken via een privébericht? Na ontvangst ga ik dit dan voor je controleren in het systeem. Bij voorbaat dank!
Reputatie 8
Badge +16
Excuses voor de late reactie en bedankt voor de gegevens! Het mailadres is voor alle abonnementen aangepast.
Indien ik nog iets voor je kan betekenen dan hoor ik dit graag van je.

Reageer