beantwoord

Mag zoon mobiele bestelling aannemen

• 25 maart 2019
  • 4 reacties
  • 143 keer bekeken

Ik heb een bestelling gedaan 1903233695
nou moet ik een bezorgmoment kiezen maar ik ben komende 6 weken in buitenland ik dacht mijn zoon mag dat ook wel aanemen het is tenslotte voor hem op mijn naam
dus mijn vraag tijdens bezorgen wat word er gevraagt? Mag mijn zoon het aannemen ?

Mvg
joke

Admin: titel aangepast
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 26 maart 2019, 12:10

Hoi @Hallo1312, ik zie de bestelling inderdaad terug. Het gaat hier om een mobiel abonnement. Ik zie ook dat de koeriersdienst al een aantal pogingen heeft gedaan om een bezorgdatum af te spreken. Nu begrijp ik echter dat je in het buitenland bent. Dat betekent dat je het pakketje niet aan kan nemen. Dit moet jij wel doen. Alleen de contractant mag het pakket aannemen. Jouw zoon kan dat dus niet, het spijt me. De koerier zal dan de bestelling weer meenemen.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Dat kan ik begrijpen. Het is makkelijker om deze weer te bestellen als je weer thuis bent. De bestelling annuleren kan via de afdeling opzeggingen, op deze pagina lees je daar meer over.

Mocht je zo nog andere vragen hebben, dan hoor ik dat graag.
Ik wil mijn bestelling annuleren dan

mvg
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Hallo1312, ik zie de bestelling inderdaad terug. Het gaat hier om een mobiel abonnement. Ik zie ook dat de koeriersdienst al een aantal pogingen heeft gedaan om een bezorgdatum af te spreken. Nu begrijp ik echter dat je in het buitenland bent. Dat betekent dat je het pakketje niet aan kan nemen. Dit moet jij wel doen. Alleen de contractant mag het pakket aannemen. Jouw zoon kan dat dus niet, het spijt me. De koerier zal dan de bestelling weer meenemen.
Mag deze verplaatst worden naar “vraag”

Reageer