beantwoord

Maandabonnement

• 17 juli 2018
  • 7 reacties
  • 187 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Hallo,

Ik wil iets wat volgens mij kan alleen heb ik daar een paar vragen over:
1) Ik zou graag voor een maand internet willen voor op vakantie en dan het 10g simonly abonnement. Kan ik deze nu afsluiten en meteen weer opzeggen? Voor bijvoorbeeld de periode augustus?
2) Geldt de combinatie voordeel ook als ik Telfort thuis heb en al een ander mobiel abonnement heb?
3) Krijg ik dan 20g internetbundel en is deze ook volledig in het buitenland (EU) te gebruiken?
4) Zitten er nog ergens addertjes onder het gras bij een maandabonnement?

Hoop dat iemand het antwoord weet, het is mij namelijk niet geheel duidelijk.

Bedankt!!
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 19 juli 2018, 16:17

Hoi yheeremans, wat een goed vooruitzicht dat je vakantie eraan komt 🙂. Ik beantwoord je vragen graag:

1. Het abonnement is maandelijks opzegbaar. Je betaalt wel eenmalig aansluitkosten van 20 euro bij een nieuw abonnement en hebt een opzegtermijn van een maand.
2. Je kunt ook dit abonnement erbij aanmelden. De voordelen gaan in wanneer wij de aanmelding hebben verwerkt. Dit duurt doorgaans een aantal werkdagen. Je ontvangt daarvan een bevestiging.
3. De internetbundel is volledig te gebruiken in de EU-landen.
4. Het maandelijks opzegbare abonnement is iets duurder dan een niet maandelijks opzegbaar abonnement. Dat gaat om een bedrag van 1,50 euro per maand.

Zijn dit de antwoorden die je zocht?
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hoi yheeremans, wat een goed vooruitzicht dat je vakantie eraan komt 🙂. Ik beantwoord je vragen graag:

1. Het abonnement is maandelijks opzegbaar. Je betaalt wel eenmalig aansluitkosten van 20 euro bij een nieuw abonnement en hebt een opzegtermijn van een maand.
2. Je kunt ook dit abonnement erbij aanmelden. De voordelen gaan in wanneer wij de aanmelding hebben verwerkt. Dit duurt doorgaans een aantal werkdagen. Je ontvangt daarvan een bevestiging.
3. De internetbundel is volledig te gebruiken in de EU-landen.
4. Het maandelijks opzegbare abonnement is iets duurder dan een niet maandelijks opzegbaar abonnement. Dat gaat om een bedrag van 1,50 euro per maand.

Zijn dit de antwoorden die je zocht?
Reputatie 1
Badge
Hoi Cindy,

Dit is bijna wat ik zocht.
Kan ik bij afsluiten ook meteen weer opzeggen zodat ik alleen in de maand augustus een abonnement heb?

Grt Ton
Reputatie 5
Badge +8
Hi yheeremans, mijn excuses voor de late reactie hier. Dit topic is ergens blijven hangen bij ons. Zodra het abonnement actief is kan je het opzeggen, dus niet gelijk tijdens het afsluiten. Weet je zo voldoende?
Reputatie 1
Badge
Hoi Alex,

Ik begreep van de klantenservice (die ik heb gebeld) dat je pas na 3 maanden kan opzeggen??? Vond het wel raar dat ik daar niks over terug kan vinden....

Ik heb ondertussen een abonnement afgesloten en dacht er dus 3 maanden aan vast te zitten. Maar dat blijkt dus niet zo te zijn.

Alhoewel de klantenservice zich ook met mijn andere vragen meermaals tegenspreekt. Misschien heb jij hier een antwoord op?

Gaat de verdubbeling van je data meteen in na de aanvraag of pas na de eerste termijn. Dus zeg maar vanaf de tweede periode dus als je beltegoed en data weer wordt aangevuld. Had hier namelijk een hele discussie over dat dit nergens staat! Meerdere klantenservice medewerker vinden dit ook vreemd en probeerde het te activeren maar het lukte niet. De laatste medewerker die ik sprak was lid van de afpoeier afdeling en legde uiteindelijk uit dat het pas vanaf de tweede periode ingaat.

Lekker vaag ook weer, iedereen spreekt elkaar tegen en niemand weet het echt. Ook hierover niets op de website te vinden helaas

Mijn volgende abonnement wordt waarschijnlijk een ander merk want ik heb hem afgesloten om in de vakantie in het buitenland mee te kunnen internetten maar ik lees hier in het forum ook al dat daar heel veel problemen mee zijn.....

Bdankt voor je antwoord!!
Reputatie 3
Zover ik weet gaat de Verdubbelaar pas in na je factuur periode .. dus 2e maand zou dit zijn.

Abbonement is maandelijks opzegbaar dus daarmee klopt het misschien dat je er 3 maanden aan "vastzit"
Eerste maand je Startabonnement in de 2e maand zeg je op en de 3e kun je weg.

Maar correct me if I'm wrong
Mosterd na de maaltijd, heb je een toestel waar 2 sim kaarten in kunnen was een prepaid met een databundel in mijn ogen handiger.

Bij een nieuw abonnement zou voor mijn gevoel de verdubbelaar mits meteen aangevraagd bij aanvang abonnement dus meteen eerste periode in moeten gaan.

Ik zou op dag 30 van maand 1 opzeggen dus max 2 maanden.
Het maandelijks op kunnen zeggen is wel onduidelijk als je standaard nog minimaal 30 dagen vastzit. Zeker als je daar extra voor betaald.
Reputatie 5
Badge +8
Als ik het goed heb gaat het om het nummer eindigend op 774. Geen idee wat het verhaal is met de 3 maanden, je hebt simpelweg 1 maand opzegtermijn. Als je het vandaag op zou zeggen wordt het 30 dagen later opgezegd. Als het makkelijker is bel ik je even en maken we dit gelijk in orde, wel zo pragmatisch. ;)

De verdubbeling staat overigens aan nu.

Reageer