beantwoord

LG70 staat steeds vast

• 3 februari 2016
  • 10 reacties
  • 273 keer bekeken

mijn LG 70 van januari 2015, staat steeds vast, als ik opnieuw opstart doet het toestel het weer, ik heb de sim kaart er al een keer uitgehaald en de batterij diverse malen, wat kan ik er meer aan doen?

2 uur geleden heb ik dit bericht ook geplaatst op Facebook duurt het altijd zo lang voordat je een antwoord krijgt van Telfort?
icon

Beste antwoord door Koffiemok 5 februari 2016, 09:55

Dan ligt het aan je SD kaart helaas.
Zet alles aan foto's etc met de computer over naar de computer. Vervolgens de SD kaart formateren en in het toestel plaatsen. Als er geen problemen meer ontstaan dan kan je de SD kaart weer gebruiken. Komen de problemen terug dan is je SD kaart helaas defect.
Bekijk reactie

10 reacties

Beste kop.

Het gaat er toch niet om hoe roadrunner speed men is bij Telfort maar om de kwaliteit?
Ja toch?:)

Paar vraagjes.
1.
Batterij er uit is gedaan. Maar als je batterij , sim en sd er uit haalt een kwartier wacht. Daarna alleen batterij en sim terug. Wat gebeurt dan? Na die test later de sd terug. Komt na plaatsen sd probleem weer terug is het de sd hoogst waarschijnlijk.
2.
Hoe vol is het (RAM) geheugen?
Beste kop.

Het gaat er toch niet om hoe roadrunner speed men is bij Telfort maar om de kwaliteit?
Ja toch?:)

Paar vraagjes.
1.
Batterij er uit is gedaan. Maar als je batterij , sim en sd er uit haalt een kwartier wacht. Daarna alleen batterij en sim terug. Wat gebeurt dan? Na die test later de sd terug. Komt na plaatsen sd probleem weer terug is het de sd hoogst waarschijnlijk.
2.
Hoe vol is het (RAM) geheugen?

allereerst bedankt dat u heeft geantwoord, u heeft helemaal gelijk met wachten op een antwoord, ik dacht alleen dat er mensen beschikbaar waren bij Telfort om de vragen te beantwoorden, ik heb geen ervaringen met vragen stellen omdat ik nooit problemen heb gehad met mijn telefoon.

1 als ik de batterij er in en eruit hebt gehaald doet de telefoon het weer en even daarna is het probleem er weer.
2 het geheugen is bijna vol ik heb maar 225mb beschikbaar, wel gebruik ik een sdcard en daarvan is 3,03 gb beschikbaar
Reputatie 8
Badge +15
En heb je ook al de test gedaan die Frysian aangeeft?
Toestel gebruiken zonder SD kaart? Wat is daar de uitkomst van? Geen of wel problemen?
Toestel gebruiken zonder SD kaart? Wat is daar de uitkomst van? Geen of wel problemen?

@kop
Het wachten voor een kwartier dat ik noemde is daarbij belangrijk om een soft reset te plegen.

ik ga het proberen

ik ga het proberen
'
ik heb gisteravond de batterij, de sd en de simkaart eruit gehaald, een kwartier gewacht en batterij en simkaart terug gedaan en de telefoon werkt nog steeds, hartelijk bedankt voor uw hulp
Reputatie 8
Badge +15
Zet alles aan foto's etc met de computer over naar de computer. Vervolgens de SD kaart formateren en in het toestel plaatsen. Als er geen problemen meer ontstaan dan kan je de SD kaart weer gebruiken. Komen de problemen terug dan is je SD kaart helaas defect.

ga ik doen, heel erg bedankt voor de oplossing van het probleem
Kleine aanvulling op koffiemok zijn reactie.
Formateren doe dat op fat32, en let er op dat wanneer je een microSD adapter gebruikt dat het schuifje niet op LOCK staat.
Dit wordt nog wel eens over het hoofd gezien.
Constateer je SD blijft probleem geven dan raad ik je bijvoorbeeld Sandisc microSD aan class 10 (32 GB).
Met class 10 heb je meer snelheid op die SD en dat vormt geen probleem voor de telefoon.
Kleine aanvulling op koffiemok zijn reactie.
Formateren doe dat op fat32, en let er op dat wanneer je een microSD adapter gebruikt dat het schuifje niet op LOCK staat.
Dit wordt nog wel eens over het hoofd gezien.
Constateer je SD blijft probleem geven dan raad ik je bijvoorbeeld Sandisc microSD aan class 10 (32 GB).
Met class 10 heb je meer snelheid op die SD en dat vormt geen probleem voor de telefoon.

dank u wel ik ga er op letten:)

Reageer