Levertijd Lumia 920

• 2 januari 2013
  • 3 reacties
  • 1935 keer bekeken

Badge
Hoi,
Ik snap iets niet. Heb een 4tal weken geleden een Nokia Lumia 920 besteld, als pre-order.
Toentertijd stond als verwachte leverdatum op de Telfort site 07-01-2013. Op een bepaald moment was de verwachte leverdatum veranderd naar 02-01-2013, en sinds gisteravond laat, staat er op de telfort website GEEN verwachte leverdatum meer voor de Lumia.
Waarom kan niemaqnd mij vertellen waarom dat is gewijzigd, en waarom kan niemand mij een eventuele nieuwe verwachte leverdatum vertellen? Op deze manier hoeft het namelijk niet meer voor mij.
Er moet toch iemand, of een afdeling op de hoogte zijn van levertijden voor de Lumia 920? Of, is dat teveel gevraagd van een bedrijf als telfort?

3 reacties

Dat is al de 2e keer voor mij dat de levertijden voor een nieuw / gewild toestel niet kloppen. In mijn orderstatus staat inderdaad dat het toestel in de week van 2 januari verwacht word. Het is dan ook vreemd te noemen dat Telfort de levertijd zelfs naar voren heeft geschoven terwijl de rest van Nederland het toestel 10 / 15 januari verwacht. Voor mij is dit niet zo erg, aangezien ik toch van >10 januari uitging, maar erg klantvriendelijk is het niet voor de mensen die speciaal voor dit (dure) toestel een abbonoment bij Telfort afsluiten.
Reputatie 3
Badge +1
@PieterToo,

Ik kan me voorstellen dat je graag wilt weten wanneer je jouw toestel kunt ontvangen. Ik heb dit zojuist intern nagevraagd en de verwachting is dat het toestel rond 11 januari weer leverbaar is. Weet je zo voldoende?

Denise
Reputatie 8
Badge +17
Yep, bij diverse telefoonschuivers komt er op de 10e of de 11e een batch Lumia's 920 binnen...

gehoord van de diverse enthousiaste collega's die hier rondlopen... 😉

Reageer