Leuk he Telfort klant zijn~!!!

• 22 juni 2012
  • 1 reactie
  • 1970 keer bekeken

Ik ben al klant van Telfort sinds 2002. Eerder nog nooit problemen gehad tot 2010. Ik had toen een 2 jarig abonnement afgesloten met een Nokia N97 mini. Deze begon al na een half jaar te haperen en rare kuren te vertonen. Na een poosje toch besloten om eerst maar eens klantenservice te bellen. Ik had namelijk mijn aankoopbon niet meer. Na een aantal minuten kreeg ik een goede man van de klantenservice van telfort aan de lijn. Die vertelde me dat het helemaal geen probleem was dat ik mijn bon niet meer had. Hij vertelde me dat ik naar een Telfort winkel kon en dat aldaar het probleem zou verholpen worden.
De volgende dag naar de Telfort winkel om aldaar het probleem voor te leggen. Ze konden mij helaas zonder bon niet helpen. Ik verbolgen in de winkel van Telfort in Eindhoven weer naar de klantenservice gebeld. Helaas wist ik de naam van de desbetreffende medewerker die ik de dag daarvoor had gesproken niet meer. De vrouw in kwestie wist me dus te vertellen dat ik zonder bon niks meer kon doen. Ik had die N97 toen welgeteld een half jaar.
Begin dit jaar (januari 2012) liep mijn eerdere abonnement af en kon ik gelukkig een andere telefoon krijgen na anderhalf jaar met een kapotte telefoon rond te lopen. Ik koos toch voor Telfort vanwege mijn eerdere goede ervaringen met Telfort en besloot mijn abonnement te verlengen. Na een paar dagen kreeg ik de Nokia Lumia 800, een wonderschoon toestel zo bleek. Echter bleek deze telefoon na een paar weken ook al rare kuren te vertonen. Ik ben toen met het toestel naar een Telfortwinkel in Helmond gegaan. Daar konden ze mij niet helpen. Na een winkel van t for telecom in Venlo te hebben bezocht, die zo vrij waren om mij wel te helpen, zou een en ander met het toestel te resetten naar fabrieksinstellingen en een update wel te verhelpen zijn. Dat was ook. Tot vorige week. Na een drukke dag op werk, kwam ik thuis. Ik legde mijn telefoon op tafel en kroop in de studieboeken. Na een tijdje wilde ik even mijn agenda op de telefoon raadplegen en merkte dat mijn telefoon niet meer aanging. Vreemd, aangezien ik ook mijn toestel in de namiddag nog had opgeladen en ik niet zo'n moderne telefoonfreak ben. Ik besloot het toestel weer aan de lader te hangen in de hoop dat ie misschien weer zo aangaan maar helaas. Ik heb toen besloten om gebruik te maken van telfort reparatiedienst aangezien ik nu wel de bon nog had. Mijn toestel is inmiddels ongerepareerd terug gekomen. Dus ik weer de klantenservice gebeld. Heeft me deze periode al 10 euro extra gekost. Er is me hiervoor tegemoetkoming in de kosten beloofd maar tot dusver nog helemaal niks. Sterker nog, ik moet mijn toestel 3 keer terugsturen naar dat reparatiepunt en als het dan nog niet goed is, wordt er eens bekeken of ik een nieuwe telefoon krijg. Waar zijn we hier mee bezig ? Is dit de klantvriendelijkheid die ik krijg van Telfort na al die jaren klant? Ik heb me in al die jaren nog nooit zo bestolen gevoeld als door jullie!!! Ik eis een nieuw toestel en zo niet, ga ik mijn rechtsbijstandsverzekering hierover aanspreken. Er bestaat nog altijd zoiets als consumentenrechten.

Ik heb mijn nokia Lumia trouwens vandaag voor de tweede keer opgestuurd. Moet je nagaan, een toestel van januari 2012! Wat een klantenservice Telfort!

Edit: bericht aangepast, is in strijd met de huisregels!

1 reactie

Badge
Welkom op het forum pveken! Ik begrijp uw ongenoegen en frustratie, mijn excuses voor het ervaren ongemak. Ik wil u wel vragen of u zich gewoon aan de huisregels wilt houden. Graag laat ik voor u uitzoeken wat de mogelijkheden zijn. Maak in een https:// http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 uw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en uw e-mailadres aan mij kenbaar.

Laïla

Reageer