beantwoord

Let op Valse Webshop van Telfort!

• 19 mei 2014
  • 4 reacties
  • 1229 keer bekeken

Hallo allen,

Hierbij wil ik jullie erop attenderen dat er een valse webshop van Telfort actief is.

Ik was zelf op zoek naar een telefoon, en via marktplaats kwam ik een leuke aanbieding tegen. Toen ik op de link klikte kwam ik terecht op de site van Telfort Store: http://www.telfort-store.com/index.php?route=common/home

Na nader onderzoek kwam ik tot de conclusie dat deze site niet hetzelfde was als die van Telfort. Het logo van Telfort komt overeen. Ook staat er op de site van Telfort Store het logo van Stichting Thuiswinkel Waarborg vermeld. Terwijl Telfort zelf deze niet op de site heeft staan. Ook staan er spelfouten, en het kopje affiliates gaf mij een bevestigend indruk dat de site niet te vertrouwen is. De prijzen zijn zeer aantrekkelijk, maar te mooi om waar te zijn..

LET OP: Bestel niets op deze site, anders ben je straks je geld kwijt!
icon

Beste antwoord door Laila 20 mei 2014, 11:14

@Shavin,

Welkom op het forum! Bedankt voor de melding, ik heb dit intern gemeld. Gelukkig dat je het nader hebt onderzocht. Als de prijs te mooi is om waar te zijn, dan moet je sowieso extra alert zijn.

Laïla
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +15
Ze verkopen ook spelcomputers.
Telfort verkoopt deze zowieso niet en je krijgt ze ook niet bij een abonnement. 😉
Ziet er inderdaad erg nep uit en je kunt alleen betalen via bankoverschrijving. Ze hanteren wel het logo van telfort, en vermelden het adres+telefoonnummer. Lijkt me geen zuivere koffie...

edit: ook geen thuiswinkel waarborg lid dus:
http://www.thuiswinkel.org/waarschuwingen/telfort-store.com-gebruikt-het-thuiswinkel-waarborg-logo-en-certificaat-onterecht
Reputatie 8
Badge +19
IP-adres van de website is uit Los Angeles, California (USA), en ik denk ook niet dat Telfort van daaruit levert... 😉
Badge
@Shavin,

Welkom op het forum! Bedankt voor de melding, ik heb dit intern gemeld. Gelukkig dat je het nader hebt onderzocht. Als de prijs te mooi is om waar te zijn, dan moet je sowieso extra alert zijn.

Laïla

Reageer