beantwoord

Lekkerlang bellen - ook in de EU?

• 24 oktober 2017
  • 2 reacties
  • 169 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo ^_^,

Ik verblijf nu in Denemarken voor een gelange tijd, vanwege studie. En het is lekker makkelijk dat het netwerk in europa open is! Geldt lekker lang bellen (na de eerste 10 min gratis) ook als ik vanuit Denemarken naar Nederland toe bel?

Heel erg bedankt,

Groetjes,
Stephany

Admin: Onderwerp aangepast i.v.m. vindbaarheid van je topic.
icon

Beste antwoord door Koffiemok 24 oktober 2017, 10:08

Ja. Je bundels gelden ook voor in de EU. Dus ook ook lekker lang bellen. Zie ook deze pagina en dan kijk je bij "welke uitzonderingen zijn er".
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +15
Ja. Je bundels gelden ook voor in de EU. Dus ook ook lekker lang bellen. Zie ook deze pagina en dan kijk je bij "welke uitzonderingen zijn er".
Reputatie 6
Badge +12
Hoi Stephany, welkom op het forum! Er zijn inderdaad uitzonderingen, fijn dat Koffiemok daarnaar verwijst. De belangrijkste die in jouw geval van toepassing is, is denk ik de volgende:

Wanneer je niet voldoet aan de voorwaarden van een duurzame band met Nederland en je bundel wel voornamelijk in het buitenland gebruikt, kan Telfort je hier op wijzen met de vraag om dit binnen 2 weken te veranderen. Mocht deze voorwaarde niet worden ingewilligd, dan kan Telfort een toeslag in rekening brengen. Dit mag alleen als je over een periode van 4 maanden meer belt, sms’t of data gebruikt in de EU en de EER (overige toegevoegde landen), dan in Nederland. Telfort zal de toeslag niet meer rekenen zodra het gedrag is aangepast. Met de toeslag wordt een extra bedrag per minuut, SMS of MB bedoeld. 3,8ct per minuut, 1,2ct per SMS of 0,93ct per MB. De maximale hoogte van deze toeslag is in de regulering vastgelegd.

Neem verder de pagina even goed door. Als je daar nog vragen over hebt, stel die gerust.

Reageer