Lekker lang bellen werkt niet

• 5 november 2016
  • 2 reacties
  • 643 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
Hallo, ik heb een vraag: 'lekker lang bellen' staat in mijn contract, maar werkt niet/staat niet aan. Elke keer dat ik langer dan 10 minuten bel, wordt het aantal minuten gewoon van mijn beltegoed afgehaald (en niet maar 10 minuten). Ik vind dit nogal vervelend en snap niet waarom het niet werkt, iemand die kan helpen?

Mvg

2 reacties

Graag reactie!
Reputatie 1
Badge
Hoi Ira,

Excuses voor de late reactie.

Als Lekker Lang Bellen in je contract staat dan hoort dat actief te zijn. Wanneer je naar je actuele verbruik kijkt onder Details van Verbruik dan zie je alleen een totaalverbruik van alle minuten die je hebt gebeld want alles wordt geregistreerd. Maar in je bundeltegoed zou je echt over moeten hebben wat er nog na tien minuten is gebeld.

Om het goed te kunnen inzien kun je het beste op je factuurspecificatie kijken, daar worden de gratis minuten gesplitst. Achter de gebelde nummers staat een B voor maximaal tien minuten die uit je bundel gaan, en een L voor gratis Lekker Lang Bellen na tien minuten. Staat er geen letter achter dan is je bundel op en worden de minuten los berekend, maar ook weer voor maximaal tien minuten per gesprek. Na tien minuten los berekend staat er weer een L achter het gebelde nummer en bel je gratis.

Zou je je factuur eens willen nakijken? Als dit bij jou niet wordt berekend zoals ik hierboven heb uitgelegd dan hoor ik dat graag van je! 🙂

Reageer