beantwoord

Lekker lang bellen verdwenen uit mijn lopende abonnement?

• 13 juni 2019
  • 5 reacties
  • 309 keer bekeken

Zoals eerdere topics, is ook mijn lekker lang bellen sinds april 2019 verdwenen terwijl mijn abonnement pas in aug 2019 te verlengen is. Hierdoor worden alle minuten van de bundel afgetrokken, terwijl op de factuur onder 4. specificaties staat aangegeven dat alle minuten boven de 10 min gratis zijn....
Hoe kan dit? Ik heb hier geen mail oid van gehad. Hoor het graag!
icon

Beste antwoord door Doornekamp33 14 juni 2019, 22:02

Klantenservice 0900-9596.

En je betaald de gewone geprekskosten.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi @IngeL, welkom bij ons op het Forum. Je geeft aan dat lekker lang verdwenen is. Zo ineens? Ik wil graag eens meekijken om dit verder uit te zoeken.

Zou je voor mij jouw Forumprofiel nog willen voorzien van de naam van de contractant, geboortedatum en laatste drie cijfers van het IBAN? Dit mag ook onder het kopje Extra informatie, deze is alleen voor ons zichtbaar. Ik hoor graag als je dat gedaan hebt. Dan ga ik op onderzoek.
Beste Bart, kan alleen mijn geboortedatum invullen in het forumprofiel en niet de contractant naam of laatste cijfers van IBAN.
klantnr staat reeds ingevuld, dus zou voldoende info moeten geven.
Hoi @IngeL, welkom bij ons op het Forum. Je geeft aan dat lekker lang verdwenen is. Zo ineens? Ik wil graag eens meekijken om dit verder uit te zoeken.

Zou je voor mij jouw Forumprofiel nog willen voorzien van de naam van de contractant, geboortedatum en laatste drie cijfers van het IBAN? Dit mag ook onder het kopje Extra informatie, deze is alleen voor ons zichtbaar. Ik hoor graag als je dat gedaan hebt. Dan ga ik op onderzoek.

Beste Bart, kan alleen mijn geboortedatum invullen in het forumprofiel en niet de contractant naam of laatste cijfers van IBAN.
klantnr staat reeds ingevuld, dus zou voldoende info moeten geven.

btw is er een tel-nr beschikbaar van de klantenservice? Vind dit ongelofelijk irritant communiceren...
Klantenservice 0900-9596.

En je betaald de gewone geprekskosten.
Reputatie 8
Badge +11
Ik zie dat je nog geen contact hebt gehad? Want je wil liever bellen? Dat mag zeker hoor. 0900-9596 zoals Doornekamp33 al aangaf. Mijn collega helpt je graag verder.

Uiteraard wil ik dat ook graag. Ik ontvang dan nog wel de gevraagde gegevens. Deze kunnen onder Extra informatie ingevuld worden.

Reageer