beantwoord

Lekker lang bellen telkens na een uur afgekapt (door Telfort?)

  • 17 april 2013
  • 16 reacties
  • 6065 keer bekeken

Ik heb lekker lang bellen in mijn abbonement zitten. Nu is het mij al een paar keer opgevallen dat na ongeveer een uur de verbinding spontaan wordt verbroken. Nu zie ik nergens in de Telfort voorwaarden staan dat je niet langer dan een uur mag bellen of mis ik dan informatie?
Ik lees wel dat Telfort niet verantwoordelijk is voor storingen, maar dat was het niet hoor! 
icon

Beste antwoord door Denise - Telfort 23 mei 2013, 12:05

@Mardw60,

Balen dat het gesprek steeds na één uur wordt afgekapt. Dit kan verschillende oorzaken hebben. Wellicht dat de persoon met wie je belt op dat moment net geen bereik meer heeft? Ik geef toe dat het wel een vreemde situatie is. Graag laat ik dit voor je uitzoeken door één van onze specialisten. Ik kan echter niet garanderen dat hier ook daadwerkelijk 'een probleem' wordt geconstateerd.
Om jou hierbij te kunnen helpen ontvang ik graag drie recente voorbeelden (maximaal een week oud) met daarbij het nummer waarnaar je belde, de datum en het tijdstip. Op deze manier kan een 'trace' worden uitgevoerd. Kun je deze kenbaar maken via een privébericht aangevuld met jouw naw-gegevens, e-mailadres en 06-nummer?

Denise
Bekijk reactie

16 reacties

btw zit ik nog lang niet over de 3000 belminuten heen per maand, dus dat kan het ook niet zijn
en ik zit ook nog niet aan mijn 300 belminuten per maand 😉
Badge +2
@Mardw60,

Wat vreemd dat gesprekken na ongeveer een uur worden verbroken. Ervaar je dit tijdens gesprekken met 1 specifieke aansluiting of bij verschillende? Het verbreken van een gesprek kan aan diverse factoren liggen. Graag lees ik van je en vanzelfsprekend mijn excuses voor het ervaren ongemak.

Daphne
Het is in gesprekken met verschillende mensen gebeurd, zij hebben een telfort of een tmobile abbonement. Je hoort ook niet van tevoren dat er een storing is, ineens valt het gesprek weg en is het stil en dus de verbinding verbroken.

Hartelijk dank voor uw reactie
Badge +2
@Mardw60,

Ook bedankt voor de reactie ;)

Houd het voorlopig in de gaten. Mocht het probleem erger tot hinderlijk worden, dan lezen wij dit graag van je. Nogmaals mijn excuses.

Daphne
@Mardw60,

Ook bedankt voor de reactie ;)

Houd het voorlopig in de gaten. Mocht het probleem erger tot hinderlijk worden, dan lezen wij dit graag van je. Nogmaals mijn excuses.

Daphne


Zal ik doen!
Beste Daphne,

Ik heb het dit keer nauwlettend in de gaten gehouden en na exact 1 uur wordt de verbinding spontaan verbroken, zonder dat ik ergens aan zit.
Ik vind het zeer hinderlijk, ook omdat ik daarna weer opnieuw moet bellen en dat uiteindelijk ten koste van mijn bundel gaat.
Laat mij alsjeblieft weten wat jullie hier voortaan aan gaan doen en hoe jullie dit willen compenseren,want onder deze voorwaarden heb ik niet  mijn lekker lang bellen bundel aangeschaft.

Bij voorbaat dank voor uw reactie!

@Mardw60,

Ook bedankt voor de reactie ;)

Houd het voorlopig in de gaten. Mocht het probleem erger tot hinderlijk worden, dan lezen wij dit graag van je. Nogmaals mijn excuses.

Daphne
Badge +2
Beste Daphne,

Ik heb het dit keer nauwlettend in de gaten gehouden en na exact 1 uur wordt de verbinding spontaan verbroken, zonder dat ik ergens aan zit.
Ik vind het zeer hinderlijk, ook omdat ik daarna weer opnieuw moet bellen en dat uiteindelijk ten koste van mijn bundel gaat.
Laat mij alsjeblieft weten wat jullie hier voortaan aan gaan doen en hoe jullie dit willen compenseren,want onder deze voorwaarden heb ik niet  mijn lekker lang bellen bundel aangeschaft.

Bij voorbaat dank voor uw reactie!


Ik ben benieuwd naar de reactie van Daphne voor je, maar houdt voor jezelf wel in de gaten dat je de 'Lekker Lang Bellen'-bundel niet hebt 'aanschaft', maar dat het een gratis extraatje is...
Beste Matthijs dat snap ik niet helemaal,in mijn beslissing voor de goedkoopste belbundel bij een belcompany was * de lekker lang bellen* voor mij de beslissende factor om.voor telfort te gaan. Ik heb nergens gelezen dat het een verkoopvoorwaarde is die niet zo nauw genomen moet worden. Kan mij daar ook helemaal niets bij voorstellen,een contract is een contract toch..het is niet zo dat het na mijn koopovereenkomst erbij is gekomen als.extraatje
Reputatie 3
Badge +1
@Mardw60,

Balen dat het gesprek steeds na één uur wordt afgekapt. Dit kan verschillende oorzaken hebben. Wellicht dat de persoon met wie je belt op dat moment net geen bereik meer heeft? Ik geef toe dat het wel een vreemde situatie is. Graag laat ik dit voor je uitzoeken door één van onze specialisten. Ik kan echter niet garanderen dat hier ook daadwerkelijk 'een probleem' wordt geconstateerd.
Om jou hierbij te kunnen helpen ontvang ik graag drie recente voorbeelden (maximaal een week oud) met daarbij het nummer waarnaar je belde, de datum en het tijdstip. Op deze manier kan een 'trace' worden uitgevoerd. Kun je deze kenbaar maken via een privébericht aangevuld met jouw naw-gegevens, e-mailadres en 06-nummer?

Denise
Badge +2
Beste Matthijs dat snap ik niet helemaal,in mijn beslissing voor de goedkoopste belbundel bij een belcompany was * de lekker lang bellen* voor mij de beslissende factor om.voor telfort te gaan. Ik heb nergens gelezen dat het een verkoopvoorwaarde is die niet zo nauw genomen moet worden. Kan mij daar ook helemaal niets bij voorstellen,een contract is een contract toch..het is niet zo dat het na mijn koopovereenkomst erbij is gekomen als.extraatje


Of het voor jou wel of niet de beslissende factor is, daar kan ik uiteraard geen uitspraken over doen. Telfort biedt deze 'extra' an sich specifiek om wat 'unieks' extra's te bieden voor (potentiele klanten). Als je echter op je contract zou kijken betaal je voor het 'Na 10 minuten gratis bellen' (ook wel: Lekker Lang bellen genoemd) echter €0 per maand. Vandaar dat ik het een 'gratis extraatje' noem.

Ik hoop dat Denise er na doorzetting naar de specialisten voor je achter kan komen hoe dit fenomeen zich kan voor doen.
Hoi Denise,

Fijn dat dat kan, ik zal het de komende keren bijhouden en een pb sturen.

Bedankt!
Reputatie 3
Badge +1
@Mardw60,

Graag! Ik zou jouw privébericht tegemoet!

Denise
na 60 min gaat de verbinding afbreken .raare ****
Ik heb lekker lang bellen in mijn abbonement zitten. Nu is het mij al een paar keer opgevallen dat na ongeveer een uur de verbinding spontaan wordt verbroken. Nu zie ik nergens in de Telfort voorwaarden staan dat je niet langer dan een uur mag bellen of mis ik dan informatie?
Ik lees wel dat Telfort niet verantwoordelijk is voor storingen, maar dat was het niet hoor! 


Ik heb ik het verleden precies hetzelfde probleem gehad, Bij ieder gesprek werd na 1 uur de verbinding verbroken.
Inmiddels bel ik niet meer zo lang maar word ik altijd terug gebeld bij lange gesprekken, dus geen idee of het nog zo is.
Badge +2
Zoals je leest kan Telfort hierin mee kijken als je minstens 3 voorbeelden kan aangeven met data+tijdstippen+locatie+telefoonnummers.

Reageer