Ik heb het idee dat zowel het na 10 min gratis bellen als het meenemen van ongebruikte belminuten en Mb's niet bij mij werkt. Is dat door jullie na te kijken?
Als je "na 10 minuten gratis bellen" en het meenemen van je beltegoed niet standaard is dan zou het zo maar kunnen dat je een (héél) oud abonnement hebt.
En misschien is het dan handiger om eens een nieuw abbo te nemen waar dit wel "werkt"?!
Hi Metske! Welkom. Wat Kees-Jan oppert, kan best eens kloppen. Bij abonnementen met een startdatum ná april 2012 kun je gebruikmaken van ' LekkerLang' . Bij abonnement met startdatum ná mei 2015 kun je je MB's en minuten meenemen. Hoe oud is het abonnenent precies? Heb je al eens verlengd? Hoe dan ook kijk ik het graag voor je na wat er precies aan de hand kan zijn als je je postcode, huisnummer en 06-nummer kenbaar maakt in een privébericht. Ik kom er dan zo snel mogelijk op terug. Dank alvast.
Vul je gebruikersnaam of e-mailadres in. We sturen een e-mail met instructies om het wachtwoord opnieuw in te stellen.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.