Afgelopen vrijdag gebeld met zakelijk abonnementen. Mijn zakelijk loopt af half november en ik wilde deze kosteloos opzeggen. Ik ben begonnen bij O2 dus al even lid en prive meerdere abo's. Maar van deze zakelijke wilde ik af en een aardige man aan de telefoon die mijn abo kosteloos wilde opheffen voor de contractdata. Mits ik een privé nummer nam. Als ik dan het simkaartje van het prive abo binnen had kon ik bellen en zou dit geregeld worden. Gelijk gedaan dus.
Vandaag belde ik business support om dit te regelen met het nieuwe simkaartje in de hand..... Krijg ik een andere medewerker die zegt dat dit niet mogelijk is. PARDON? Er stond niets in het systeem en als ik het wilde opzeggen moet dit drie maanden van te voren doen. Dus ik ben dan mooi op tijd.....succes!
Ik ben des duivels. Dubbele kosten tot half november. Geen medewerking omdat ze niets in het systeem hebben staan. Wat voor een incompetente medewerker was dat vrijdag? Helaas heb ik geen naam. Anders was ik hoogstpersoonlijk langsgekomen. Ik heb dit abo al extra moeten verlengen omdat ik de vorige keer niet in de gaten had dat dit 3 maanden van te voren opgezegt moest worden. Echt he.... Daarbij als je een naam zou hebben werkt ie daar niet of op vakantie of nooit van gehoord. Ik ben nu de dupe van extra kosten.
Hoop dat Telfort het fatsoen heeft dit als nog te regelen per 1 augustus.