Leentoestel

• 6 januari 2012
  • 8 reacties
  • 2318 keer bekeken

Onlangs heb ik mijn abb. verlengd . Ben jaren tevreden klant maar heb nu toch iets waar Telfort misschien wel iets aan kan doen qua service. Heb per 16-12-2011 verlengd met toestel HTC Sensation, dit toestel kreeg ik een paar week eerder maar we zijn nu 6-1-2012 en toestel is voor de 2x keer opgestuurd naar E-Repair.

Heb gebeld met de helpdesk van Telfort en begrip is er wel maar een leen toestel heeft Telfort niet. Ik verleng mijn abb. en doe daar een telefoon bij omdat ik toe ben aan een nieuwe en uiteraard kan er iets kapot gaan maar nadat ik het toestel een paar week had begon de speakergeluid te scheuren/krassen. Als je een gesprek voert is het net of de speaker was opgeblazen. Na een dikke 2 week toestel terug gekregen met gerepareerd onder garantie. Het probleem was nog steeds aanwezig toen ik de telefoon kreeg maar een week later dus maar weer opgestuurd naar E-Repair met hetzelfde probleem en zit nu weer zonder telefoon. Heb nu een oude koelkast uit het jaar 0 als telefoon maar naar mijn idee zou Telfort wel iets kunnen doen voor klanten met leen toestellen. Nu komt er ook nog eens bij dat E-Repair de telefoon sinds de 28e december al heeft en er bij de status staat van reparatie al die dagen al staat:"Ontvangen bij reparateur (doorlooptijd 1-2 werkdagen". Die dagen zijn al voorbij dus ben benieuwd wat er aan de hand is bij E-Repair.

8 reacties

Badge +7
Is de status inmiddels aangepast?

Laïla
Hallo Laila,
Heb zojuist even ingelogd maar de status is niet veranderd en staat nog steeds op hetzelfde.:
Ontvangen bij reparateur (doorlooptijd 1-2 werkdagen).
Badge +7
Graag bekijk ik voor u wat er aan de hand is. In een privébericht kunt u uw naw-gegevens, 06-nummer van Telfort en uw e-mailadres aan ons kenbaar maken.

Laïla
Badge
Veel bedrijven zijn deze week dicht.
Mischien zij ook wel
Top ... heb u mijn gegevens zojuist toegestuurd in een pm.
Dicht ? Lijkt me sterk maar zou uiteraard kunnen. Logisch gezien zouden ze dan tussen kerst en oud&nieuw gesloten zijn maar toen is hij wel afgeleverd daar.
Badge +7
Ik heb uw klacht uitgezet bij de betreffende afdeling, zij gaan het verder voor u uitzoeken. Er wordt binnen 2 werkdagen contact met u opgenomen.

Laïla
Ik heb uw klacht uitgezet bij de betreffende afdeling, zij gaan het verder voor u uitzoeken. Er wordt binnen 2 werkdagen contact met u opgenomen.

Laïla

Alvast bedankt voor uw moeite en wacht het af.

Reageer