beantwoord

Lease toestel nu eigendom of niet?

• 6 juli 2014
  • 6 reacties
  • 776 keer bekeken

Ik heb bergrepen dat o.a. Telfort is gestopt met de lease abonnementen.
Als je vorig jaar zo'n contract hebt afgesloten voor 2 jaar, is er dan nu wat veranderd?

Ik bedoel is het toestel nu van mij of blijft het abonnement ongewijzigd tot het einde van de lease periode,
met dan eventueel de mogelijkheid om het toestel over te nemen.
icon

Beste antwoord door Tuut-Tuut 6 juli 2014, 13:35

Contract is contract, dus je moet tot het einde van het contract gewoon betalen, pas daarna kan je (tegen betaling) het toestel overnemen of terug sturen.
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Contract is contract, dus je moet tot het einde van het contract gewoon betalen, pas daarna kan je (tegen betaling) het toestel overnemen of terug sturen.

Bedankt, ik vermoedde het al, maar kon er niks over vinden.
Badge +2
Aan alle lopende contracten is niks veranderd. Dat betekent dus ook dat jij wel gebruik kan maken van smartcare indien nodig, dat kunnen klanten met het nieuwe type abonnement namelijk niet.

Bedankt, ik vermoedde het al, maar kon er niks over vinden.

dat is het kromme van telfort, deze voorwaarde zit ergens goed verborgen en kom je er later pas achter als er iets met je toestel is, dan blijkt het een lease toestel te zijn, dit is ook de reden dat ik mijn huidige contract niet verleng bij telfort, alleen telfort moet weer flauw doen over nummer behoud,ze geven het pas vrij op 3 maart de zeikerds, nooit meer telfort iig.
Lease bestaat al lang niet meer.
De ex lease toestelen zijn eigendom geworden per 1-12-2016.
En overstappen met nummer behoud kan pas na afloop van je contract.

Leasetoestel.
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/toestellease-vanaf-1122016.htm

Overstappen
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/mobiele-telefoonnummer-meenemen-naar-andere-aanbieder.htm
Reputatie 6
Badge +7
Hoi panchozya, welkom op het forum. De informatie in dit topic is al wat ouder. Nelly jacoba geeft een duidelijke uitleg hoe het precies zit met lease. Ik vind het jammer om te lezen dat je je contract niet verlengt bij ons. Wij geven je nummer vrij wanneer de einddatum van je contract bereikt is. Hierbij wordt altijd 1 maand opzegtermijn gehanteerd.

Reageer