beantwoord

Lease toestel inleveren, geen retourenvelop

• 1 maart 2016
  • 1 reactie
  • 262 keer bekeken

Ik wil morgen graag mijn lease toestel inleveren, dit kan tot de 4e van deze maand tot vrijdag dus. Ik ga morgen avond namelijk richting Spanje. Ik ben was en ben van plan om mijn telefoon inteleveren bij de Telfort winkel zelf. Ik ging er dus van uit dat ik geen retourenvelop nodig had aangezien ik hem niet op de post wou doen. Na een inspectie van wat informatie kwam ik er tot mijn schrik achter dat ik wel een retourenvelop nodig heb. Deze heb ik na mijn weten nog nooit gekregen.

Kan ik nu mijn telefoon 'gewoon' inleveren bij de telfort winkel zonder deze retourenvelop of zijn er direct gevolgen aan verbonden in de vorm van bijvoorbeeld een boete.

Groeten, Mike
icon

Beste antwoord door Christy 2 maart 2016, 19:08

Hallo Mike, welkom op het forum. Goed dat je om extra informatie vraagt. Je kunt het toestel inleveren in een Telfort Winkel. Daar hebben ze ook enveloppen liggen. Dit moet dus geen probleem zijn. Laat je mij weten of het is gelukt?
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 4
Badge +1
Hallo Mike, welkom op het forum. Goed dat je om extra informatie vraagt. Je kunt het toestel inleveren in een Telfort Winkel. Daar hebben ze ook enveloppen liggen. Dit moet dus geen probleem zijn. Laat je mij weten of het is gelukt?