vraag

Krijg Simkaart niet geactiveerd... foutmelding?

• 5 juli 2014
  • 3 reacties
  • 101 keer bekeken

Goede avond,

Ik heb een Nano sim aangevraagd en nu wil ik deze net activeren via mijn telfort.
ik krijg echter deze melding:
Uw nieuwe Telfort-simkaart is nog niet gebruiksklaar. Activeer uw simkaart eerst om er gebruik van te kunnen maken. Nadat u de simkaart heeft geactiveerd, belt u weer met uw huidige nummer. U behoudt uw beltegoed.

Uw activatie is reeds uitgevoerd. De status kan niet automatisch ververst worden. Zodra u opnieuw inlogt ziet u de juiste status.

Echter hij is niet uitgevoerd, ik heb zelfs geen simkaartnummer kunnen invoeren. Als ik bij de gegevens kijk staat er ook nog het oude simkaartnummer in.. Ik kan mijn oude sim echter niet meer gebruiken dus ik moet tot maandag wachten om de klantenservice te kunnen bellen voor activatie??

Wie kan mij hierin helpen?

3 reacties

Zelfde probleem hier, ben benieuwd naar reacties.
Reputatie 8
Badge +15
Deze melding ben ik al eerder tegen gekomen. De simkaart kan je dan alleen activeren via de klantenservice.
Reputatie 3
@Evivangerwen en @Mireillez,

Welkom op het forum!

Wat Koffiemok aangeeft is correct. De klantenservice kan jullie simkaart activeren. Ik kan hier echter ook naar kijken voor jullie. In dat geval verneem ik graag naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres via een privébericht.

Ingrid

Reageer