beantwoord

Krijg ik een Duo Simkaart bij Telfort?

• 7 juni 2017
  • 2 reacties
  • 693 keer bekeken

Wat ik niet begrijp is dat KPN de mogelijkheid biedt om een duplicaat simkaart aan te schaffen en dochter Telfort niet.
Ik heb een duplicaat simkaart nodig voor mijn MIFI adapter. Door het niet leveren van een 2e simkaart heb ik dus 2 opties
1: Wel kunnen bellen maar geen internet
2: Wel Internet maar niet kunnen bellen
Het is voor mij geen optie om dat met de telefoon te doen in verband met externe apparatuur.
Telfort wat wilt u of kunt u daar aan doen?
icon

Beste antwoord door Stephen 13 juni 2017, 18:23

Hallo Pyotr, excuses voor de late reactie. Wij bieden deze optie alleen aan voor zakelijk gebruik en niet voor particulier gebruik. Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Pyotr, excuses voor de late reactie. Wij bieden deze optie alleen aan voor zakelijk gebruik en niet voor particulier gebruik. Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Nadeel is wel dat je de kaarten NIET TEGELIJK kunt gebruiken!
Dat is voor het beoogde doel dan niet het juiste advies. Even op de mifi en onbereikbaar zijn dus.

Reageer