beantwoord

Krijg geen Spotify code bij verlenging

• 2 maart 2019
  • 5 reacties
  • 94 keer bekeken

Dag,

ik heb bij verlenging, met Spotify premium erbij, nog geen code ontvangen. Ook als ik mijn tel nr invul krijg ik geen code.

Graag hulp.
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 3 maart 2019, 09:40

Bedankt. Mijn vermoeden klopt dus niet, het is daarom goed dat ik er nog even naar kijk. 🙂 Ik zie dat Spotify al actief is en de code al eerder eens is gestuurd. Voor de zekerheid heb ik nu een nieuwe code voor je aangevraagd. Deze zul je binnen 24 uur ontvangen. Wil je mij het laten weten als je deze gekregen hebt?
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi likewise, ik kan mij heel goed voorstellen dat je graag zonder reclame wil luisteren naar jouw favoriete muziek. De code laat echter nog op zich wachten. Ik wil graag eens meekijken waar de code blijft. Zou je daarvoor jouw mobiele nummer, naam van de contractant en geboortedatum aan jouw Forumprofiel willen toevoegen?

Ik heb een vermoeden dat het komt omdat jouw huidige abonnement niet nog afgelopen is. Jouw verlenging inclusief Spotify starten pas als deze is afgelopen namelijk. Maar ik wil het graag nakijken. Ik hoor graag van je als je jouw Forumprofiel hebt bijgewerkt.
Bedankt, mijn profiel is bijgewerkt.
Reputatie 8
Badge +11
Bedankt. Mijn vermoeden klopt dus niet, het is daarom goed dat ik er nog even naar kijk. 🙂 Ik zie dat Spotify al actief is en de code al eerder eens is gestuurd. Voor de zekerheid heb ik nu een nieuwe code voor je aangevraagd. Deze zul je binnen 24 uur ontvangen. Wil je mij het laten weten als je deze gekregen hebt?
Nee hoor, nooit iets ontvangen tot nu toe, ook niet in spam. Bedankt voor het snelle oplossen, ik kreeg nu meteem een code die ook direct werkte.

Ik blijf het raar vinden dat dit niet goed gaat, een paar jaar geleden ging dit ook al fout bij KPN.
Reputatie 8
Badge +11
Ik durf zo niet te zeggen waar het mis ging. Ik ben in ieder geval blij te lezen dat nu de code snel is ontvangen. Heel veel luisterplezier gewenst.

Mocht je nog ander vragen hebben, dan zien we graag weer een topic verschijnen.

Reageer