beantwoord

KPN / Telfort billing Google PlayStore

• 8 maart 2019
  • 4 reacties
  • 329 keer bekeken

Reputatie 2
Vandaag KPN / Telfort billing geactiveerd in de Playstore. App gekocht maar ik heb geen telefoon nummer hoeven door te geven. Denk wel dat google mijn nummer heeft maar had ik gee mail of zo moeten krijgen van Telfort of het klopt dat apps via mijn mobiel faktuur betaald worden?
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 8 maart 2019, 20:34

Hallo @arie61, je hoeft die gegevens inderdaad niet zelf door te geven bij Google. Op het moment dat jij de aankopen in de Play Store via onze factuur hebt geactiveerd, zorgen wij ervoor dat die aankopen op je factuur komen te staan. Ik zie dat het bij jouw nummer ook is geactiveerd, dus de app die je gekocht hebt zal je op de factuur terugzien 🙂
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hallo @arie61, je hoeft die gegevens inderdaad niet zelf door te geven bij Google. Op het moment dat jij de aankopen in de Play Store via onze factuur hebt geactiveerd, zorgen wij ervoor dat die aankopen op je factuur komen te staan. Ik zie dat het bij jouw nummer ook is geactiveerd, dus de app die je gekocht hebt zal je op de factuur terugzien 🙂
Reputatie 2
Mooi. Verschijnt de aankoop ook in de MijnTelfort app bij kostenoverzicht?
Reputatie 8
Badge +11
Of het daar staat weet ik niet met zekerheid, in het achterliggende systeem zie ik het aankoopbedrag wel staan. Of het in de app ook zichtbaar is weet ik niet, maar je zult het sowieso op de factuur zien staan.
Reputatie 2
Bedankt, in de app zie ik nog niks. Van de week kijk ik nog wel een keer

Reageer