beantwoord

KPN ID en MijnKPN hulp topic

  • 25 januari 2020
  • 8 reacties
  • 754 keer bekeken

Hierbij de link naar het KPN forum met uitleg over Mijn KPN en het KPN-ID

https://forum.kpn.com/kpn-id-en-mijnkpn-29/inloggen-bij-kpn-424950

 

Mogelijk een goed idee om hier je gerelateerde vragen te stellen in de vertrouwde Telfort omgeving. Voor abonnement gerelateerde vragen zullen we het KPN forum of de overige contact opties  moeten gebruiken.

https://www.kpn.com/service.htm

 

Als ik voorbarig ben en een Telfort moderator is net bezig met iets soortgelijks mijn excuus 😊

icon

Beste antwoord door Galdor68 26 januari 2020, 03:03

Even speciaal @Chicka  noemen.

Is de migratie goed gegaan is dit topic niet nodig en kan je met je Telfort ID inloggen en zie je meteen je verbruik.

Hoe voeg je een nummer toe aan Mijn KPN.

Log in met je Telfort ID heb je deze niet met een email adres en je telefoon nummer is een KPN ID vrij makkelijk gemaakt via deze link https://account.kpn.com/#/registration volg de stappen dat kan bijna niet fout gaan.

Als je product overzicht leeg is geen paniek.

In het scherm wat je als eerste ziet staat mogelijk meteen al Koppel uw product is dit niet zo kies Producten.

 

In het daarop volgend scherm kies je product toevoegen. Verwijderen of ontkoppelen kan hier ook als iemand het ouderlijk huis verlaat bijvoorbeeld. Hiermee wordt het abonnement niet beëindigd!

In het volgende scherm kies mobiel & prepaid.

Vervolgens het 06nummer invoeren en tik of klik op versturen.

Je ontvangt een verificatie code per sms vul deze in en bevestig.

Gaat alles goed krijg je een email met de de bevestiging dat het product is gekoppeld.

 

Succes is iets onduidelijk of niet compleet laat het gerust weten.

Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Prima idee Galdor68 i

Even speciaal @Chicka  noemen.

Is de migratie goed gegaan is dit topic niet nodig en kan je met je Telfort ID inloggen en zie je meteen je verbruik.

Hoe voeg je een nummer toe aan Mijn KPN.

Log in met je Telfort ID heb je deze niet met een email adres en je telefoon nummer is een KPN ID vrij makkelijk gemaakt via deze link https://account.kpn.com/#/registration volg de stappen dat kan bijna niet fout gaan.

Als je product overzicht leeg is geen paniek.

In het scherm wat je als eerste ziet staat mogelijk meteen al Koppel uw product is dit niet zo kies Producten.

 

In het daarop volgend scherm kies je product toevoegen. Verwijderen of ontkoppelen kan hier ook als iemand het ouderlijk huis verlaat bijvoorbeeld. Hiermee wordt het abonnement niet beëindigd!

In het volgende scherm kies mobiel & prepaid.

Vervolgens het 06nummer invoeren en tik of klik op versturen.

Je ontvangt een verificatie code per sms vul deze in en bevestig.

Gaat alles goed krijg je een email met de de bevestiging dat het product is gekoppeld.

 

Succes is iets onduidelijk of niet compleet laat het gerust weten.

Reputatie 4
Badge

@Galdor68

Kanjer dank voor je hulp met al de afbeeldingen en je uitleg, zo ben ik er stap voor stap doorheen gekomen, met als voorbeeld jouw afbeeldingen, en zoals jij het beschreven had, heb ik het precies gedaan, Telfort forum open en KPN open en zo ben  ik er gekomen :blush:

Het is me gelukt, dank dank je wel :hugging:

@Chicka Ik ben trots op je dat meen ik serieus. Scheelt mij of Doornekamp een ritje naar het westen, wat vast geen straf zou zijn geweest.

al ben je de enige die het gebruikt is mijn doel bereikt.

Reputatie 4
Badge

@Galdor68 Ik ben ook best wel een beetje trots op mezelf :relaxed:  maar degene die me er doorheen heeft geholpen, dat ben jij :relaxed:.

Het scheelt zeker een rit, ook al zijn jullie altijd van harte welkom, en zeker als ik er helemaal niet meer uitkom, maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ik probeer eerst altijd alles zelf op te lossen, je ziet het nu met de duidelijke uitleg en afbeeldingen van jouw, lukt dat ECHT niet dan roep ik pas om hulp, ik zal nooit iemand voor niets laten rijden, dan moet echt de nood hoog zijn.

Nogmaalssssssssssssssssssssssssss dank je wel kanjer

 

@Bruneng even hier verder lijkt me beter.

Heb je al geprobeerd om met je Telfort ID bij KPN in te loggen 

https://account.kpn.com/#/

Reputatie 8
Badge +12

Bedankt voor het delen Galdor68! :)

Aanvulling!!

De mogelijkheid bestaat dat je na het scherm met de verificatie code een ander scherm krijgt waar om een klantnummer wordt gevraagd.

Dat klant nummer vind je terug op de eerstvolgende bankafschrift of factuur

In mijn ogen een misser dat deze zo achterhaald moet worden.

Reageer