Kosten toestel hoger dan afgesproken

• 5 september 2012
  • 6 reacties
  • 1568 keer bekeken

hallo
ik ben net bij telfort ik heb een nokia luma 800 in de winkel genomen op aanraden van hun,toen  werdt mij vertelt u betaal maar per maand 5 euro voor u toestel, fijn dacht ik, helaas staat er nu 15 euro per maand voor toestel , plus bel en sms ,goedkoopste genomen , in totaal 30 euro per maand, durf nu amper te bellen ,omdat ik anders een toren hoge rekening krijg , op internet durf ik al helemaal niet, Oke ben een oudere vrouw , maar ben goed te pakken genomen met de zogenaamde goedkope abonnement ,helaas zit ik er nu 2 jaar aan vast,

6 reacties

tja krijg je een bericht per email. sorry u heeft het zelf ondertekendt en geven zich af moet u naar de winkel wezen ,wij nemen geen gebruikte toestellen in. maar als je naar 2 jaar besluit om een ander provider te nemen en niet van plan ben om mijn nokia 800 tehouden wat dan?ik lease hem 2 jaar tenslotte.  ontvangst van een ander provider is slecht, alleen van telfort heb je duidelijk verbinding, Als ik mijn ogen sluit,  ben tenslotte 68 wat gebeurt er dan met dit lease toestel?. Dus ik ben een spaarpot van telfort geworden ,want ik neem liever een ander toestel van een ander provider , dus elke maand ontvang telfort gratis dik 20 euro per maand, nee telfort stelt mij vreselijk teleur ,en ik raad ook vrienden en kennisen aan om geen gebruik van lease toestel te nemen . van telfort.
want wie wil er ruilen met lease toestel niemand toch .en naar 2jaar is deze serie oud en goedkoop.en je betaalt er dik voor.want bel en sms staat al op minium, de rest is voor lease 

een zeer teleurgestelde klant

ig pruim beumer
Badge
@beumer,

Wij vinden het jammer om te lezen dat u teleurgesteld bent, graag bekijk ik wat ik hierin voor u kan betekenen. Maak in een https:// http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 uw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en uw e-mailadres aan mij kenbaar.

Laïla
@beumer,

Wij vinden het jammer om te lezen dat u teleurgesteld bent, graag bekijk ik wat ik hierin voor u kan betekenen. Maak in een https:// http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 uw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en uw e-mailadres aan mij kenbaar.

Laïla
miijn naam xxxxxxxxx
en is te gek voor worden krijg nu een rekening van 50euro over een maand ,ik bel amper stuur haast geen sms ,toch even 50 euro dokken of halen gewoon even van je rekening,mijn abonement is het allerlaagste het stomme toestel moet je 15 euro per lease voor betalen , is meer dat je bel of sms Ik kan mijn haren uit mijn hoofd trekken om er in te trappen ,Vorig jaar heeft mijn man ook bij telfort een toestel bij abonnement genomen toen hoefde hij niet te lease , ik werdt verplicht , als het nu een vreselijk toestel duur was maar voor  300 euro heb je zo een , dus tel uit je winst bij telfort . ik ben zo teleurgesteldt door telfort ,mijn man gaat zo gauw die weg kan bij telfort ook ik heb mijn vrienden en fam ook gewaarschuwdt trap er niet in , koop via internet ,dan mag je hem binnen 3 maanden terug sturen ,maar telfort die wordt er alleen rijker van, want je heb getekendt , nu dan doe je ook als je via internet besteldt ,maar die zijn zo fatsoenlijk en hebben service, dat woordt betaat bij telfort niet een oude dame van 69 
ik krijg steeds verschillende nota,s in mijn maag gesplist de ene keer 30 euro deze maand 50 euro ,hoe kan dat? die verrekte lease doe je de das om even 15 euro per maand , want een toestel zonder lease kan je niet nemen, mijn bundel is het allerlaagste ,omdat ik er niet mee durf te bellen,vanwege de kosten je weet nooit wie er heeft gebelt , dat zie je notabene niet en het rot ding gaat maar 2 keer over , dan mag jij terug bellen leuk he een abonnement van telfort  .neem nooit een nokia luma 800 . want je gaat de mist in en betaal je scheel,en je zit er 2 jaar aan vast ,
ja dit is telfort he  de spaarpot , je krijg een email hoe moet ik helpen lachen, je stuur een email terug maar hoor niks , u heb nog geluk dat u geen vast abonnement heeft anders zit je zo op de 30 euro per maand , en de volgende keer ineens 50 terwijl je niet bel of in de belbundel zit.
.

Reageer