beantwoord

kosteloze vervanging Sim naar Nano Sim?

• 4 september 2012
  • 13 reacties
  • 8060 keer bekeken

Badge
Beste, Als ik komende week een Sim only aan laat sluiten (verlengen), krijg ik dan in oktober een nieuwe NANO sim geleverd ( kostenloos wel te verstaan? ) ik wil nu eigenlijk al een nano simkaart aanvragen, maar er is nog geen toestel. 12 september wordt de Iphone 5 aangekondigt, zie de persmelding van Apple van vandaag.
Dus wil ik weten of ik, zodra ik het toestel heb, ook ermee kan bellen op jullie netwerk, anders sluit ik me geen abo bij jullie af (verlengen). 
Anders zie ik mezelf genoodzaakt zijn om over te stappen naar een provider welke dit wel meteen kan doen.

Graag een reactie.
icon

Beste antwoord door Laila 5 september 2012, 11:27

Er is nog geen informatie hierover bekend. U hoeft zich in ieder geval geen zorgen te maken dat als deze simkaart de standaard wordt, dat wij deze niet hebben. Ik wil u vragen om het gewoon af te wachten.

Laïla
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

13 reacties

Badge
Er is nog geen informatie hierover bekend. U hoeft zich in ieder geval geen zorgen te maken dat als deze simkaart de standaard wordt, dat wij deze niet hebben. Ik wil u vragen om het gewoon af te wachten.

Laïla
Badge
Laili, begrijp me niet verkeerd, maar de laatste keer dat ik er navraag over deed kreeg ik in de shop te horen dat ik 65euro moest neerleggen voor mijn simkaart te vervangen. Daar heb ik geen zin in, ik ben volgens mij al 10 jaar klant... Dat de Nano simkaart de nieuwe standaard wordt is verleden tijd. Er is al besloten dat dit zo zal zijn. Tevens krijgen de providers op dit moment de kaarten aangeleverd. KPN is een grote speler in de markt, telfort is hier onderdeel van en zal deze kaarten ook al in zijn/haar bezit hebben. Dus geheimzinnig hoeven jullie niet te doen.

Mijn vraag is simpel. Als ik nu besluit om een sim-only te nemen, krijg ik dan kosteloos een nano sim ipv micro of sim? Ik ben in het bezit van een normale simkaart en bij verlenging krijg je geen simkaart toegestuurd..... 

Laïla
Badge
Laila,

Mijn vraag is eigenlijk heel simpel... Krijg ik kosten of niet als ik een nano simkaart aanvraag?
Ik zal zeker moeten afwachten, maar wil even weten of ik moet gaan betalen of niet...
Badge +2
@ikke1980,

Tot onze spijt kunnen wij uw vraag op dit moment niet beantwoorden.

Daphne
Badge
Wie kan dit dan wel?
In de winkel zeggen ze dat ik jullie moet contacteren, daar zij geen uitspraak willen doen... Hij wil het wel, maar wil straks niet mij opzadelen met een prijs voor een simkaart...
Ik vind het wel jammer,
Badge +1
Laila,

Mijn vraag is eigenlijk heel simpel... Krijg ik kosten of niet als ik een nano simkaart aanvraag?
Ik zal zeker moeten afwachten, maar wil even weten of ik moet gaan betalen of niet...

Met een schaar, een beetje geduld en ietsie nauwkeurigheid kan je de bestaande sim kaarten op maat knippen naar nano/ micro sim.

Let op dat je de kaart niet buigt, pal naast de gouden kontakten afknippen of google of een wiki
Badge
Tja, probeer jij het maar. een micro is te doen met een schaar idd, maar een nano echt niet. 
Eigenlijk is mijn vraag simpel, en voor anderen eigenlijk ook. Als ze nu een contract afsluiten en straks bijv een iphone 5 gaan kopen, moeten ze dan apart betalen voor hun nano simkaart.... Eigenlijk een doodnormale vraag. 

Laila,

Met een schaar, een beetje geduld en ietsie nauwkeurigheid kan je de bestaande sim kaarten op maat knippen naar nano/ micro sim.

Let op dat je de kaart niet buigt, pal naast de gouden kontakten afknippen of google of een wiki
Als ik straks € 65,00 moet betalen voor een vervangende simkaart, sluit ik een nieuw contract bij een andere provider af.
€ 65,00 is wel heel erg veel geld.
Badge +4
€65 voor een simkaart? Wtf?
Badge
@all,

Een nieuwe simkaart heeft nooit €65 gekost. Momenteel kost een normale simkaart €20 en een microsim is gratis. Zodra wij meer weten, zullen wij dat melden. Vooralsnog is er geen informatie.

Laïla
Badge
reactie niet gezien van telfort 🙂
Badge
@all,

Een nieuwe simkaart heeft nooit €65 gekost. Momenteel kost een normale simkaart €20 en een microsim is gratis. Zodra wij meer weten, zullen wij dat melden. Vooralsnog is er geen informatie.

Laïla

Misschien handig om dit ook aan de medewerkers in de winkel te vertellen... Daar geven ze nu nog steeds aan dat het 65 kost....
Badge
er mag een slotje op.