Kopie telefooncontract is zoooo moeilijk!

• 6 augustus 2012
  • 2 reacties
  • 1735 keer bekeken

In juni is mijn telefoon gestolen. Om de schade te verhalen op mijn reisverzekering vraagt mijn verzekeraar om een kopie van mijn telefooncontract. Dit heb ik toen direct aangevraagd bij Telfort.

Inmiddels zijn we weken, telefoontjes en klachten verder, maar ik heb nog steeds het kopie contract (per mail óf per post) niet ontvangen. Elke keer krijg ik een vriendelijke mevrouw of mijnheer van de klantenservice aan de telefoon die zegt dat het nu écht opgestuurd word, maar nog steeds ontvang ik niks.

Is het nou echt zo moeilijk? Ik ben inmiddels echt flink over de zeik! Ik moet nu bellen met een oud barrel (zonder agenda, camera of internet, waar ik wel voor betaal) en kan geen claim indienen voor een nieuwe omdat Telfort weigert om even een simpel mailtje te sturen. Als ik vraag waarom het zo lang duurt is de reactie 'Tja mevrouw, het is zomervakantie, en erg druk'. Nou, 6 weken geleden was het nog geen zomervakantie hoor, en toen werd me beloofd dat het uiterlijk twee weken zou duren. En nu hoor ik dat het nog wel eens een paar weken zou kunnen duren! Wat?!

Ik vind dit een belachelijke situatie. Ik ben al ruim 10 jaar klant bij Telfort, maar als dit de mate van service is die Telfort biedt aan trouwe klanten, zeg ik mijn abonnement zonder twijfelen op. Toen ik dit vervolgens aangaf bij de klantenservice dat ik mijn abonnement op zou zeggen als ik het kopie contract einde van deze week niet binnen zou hebben, was de reactie 'nou mevrouw, dan moet u dat maar doen'.

Oh, dus geld incasseren kunnen jullie wél elke maand, maar als ik vraag om een sprankje service is het teveel gevraagd?

2 reacties

Nu hoopte ik toch stiekum dat iemand van Telfort mij te woord kon staan....?
Badge +1

Nu hoopte ik toch stiekum dat iemand van Telfort mij te woord kon staan....?

Als  het goed is heb je een PM....

Reageer