beantwoord

Kopie contract opvragen

• 29 januari 2020
  • 3 reacties
  • 236 keer bekeken

Graag wil ik weten hoe ik een kopie van mijn contract kan krijgen. gebeld met de klantenservice, helaas konden zij mij niet helpen want Telfort heeft nog niet alles overgedragen aan KPN. Ook kan ik niks op mijn inlogaccount vinden helaas.  

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 31 januari 2020, 17:03

Hoi @PascalH, welkom bij ons op het forum. Alle mobiele aansluitingen zijn inmiddels inderdaad overgezet naar KPN, zo ook het nummer wat jij op je profiel hebt staan. Daardoor kan ik het niet meer inzien, dit is een vraag die je bij de collega's van KPN kunt stellen. Zij kunnen met je meekijken naar het contract, dat kan op het KPN Forum, via de chat, Facebook, Twitter en telefonisch (0800-0402).

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @PascalH, welkom bij ons op het forum. Alle mobiele aansluitingen zijn inmiddels inderdaad overgezet naar KPN, zo ook het nummer wat jij op je profiel hebt staan. Daardoor kan ik het niet meer inzien, dit is een vraag die je bij de collega's van KPN kunt stellen. Zij kunnen met je meekijken naar het contract, dat kan op het KPN Forum, via de chat, Facebook, Twitter en telefonisch (0800-0402).

Beste Jasper,  

Bedankt voor je reactie. Helaas heb ik al een paar keer gebeld met Kpn en ben ik langs gegaan in de winkel. Zij verwijzen mij naar jullie. Wat apart is, omdat jullie onderdeel zijn.

Van het kastje naar de muur verwezen worden noemen ze dat. Is er nog een andere mogelijkheid om aan mijn contract te komen?

Met vriendelijke groet,  

Pascal

Reputatie 8
Badge +11

Alle mobiele Telfort gegevens zijn 1-op-1 overgegaan naar KPN, daardoor kunnen zij nu alles zien wat ik tot 26 januari kon zien. Als het contract nog beschikbaar is zullen zij die voor je moeten kunnen vinden, ik kan hierin helaas niets voor je betekenen.

Reageer