Klantvoordeel op rekening

• 23 april 2018
  • 4 reacties
  • 90 keer bekeken

Sinds de nieuwe rekeningen zie ik mijn klantvoordeel (extra gekregen mMbs en belminuten) niet meer op mijn rekening. Ze worden (uiteraard!) wel meegeteld bij het maximum te besteden Mbs en minuten in het overzicht 'verbruik' in Mijntelfort.
Ik bedoel dus dit::
Promoties en tegoeden:
1000 MB 24 mo 3000 MB unit voor onbepaalde tijd
Klant-&CobiVoordell: 500 minuten

Ik heb dus geen goed overzicht en bewijs van mijn overeenkomst met Telfort meer.
Als alles goed gaat is dat natuurlijk geen probleem. Maar gaat er iets mis, dat (nogmaals) heb ik geen bewijs.

4 reacties

As ik het goed heb zijn dat de regels met de procenten, maar inderdaad echt heel duidelijk is het niet.
Reputatie 8
Badge +17
In je contract zou alles moeten staan
Sinds de nieuwe rekeningen zie ik mijn klantvoordeel (extra gekregen mMbs en belminuten) niet meer op mijn rekening. Ze worden (uiteraard!!!) wel meegeteld bij het maximum te besteden Mbs en minuten in het overzicht 'verbruik' in Mijntelfort.
Ik bedoel dus dit::
Promoties en tegoeden:
1000 MB 24 mo 3000 MB unit voor onbepaalde tijd
Klant-&CombiVoordeel: 500 minuten

Ik heb dus geen goed overzicht en bewijs van mijn overeenkomst met Telfort meer.
Als alles goed gaat is dat natuurlijk geen probleem. Maar gaat er iets mis, dat (nogmaals) heb ik geen bewijs.

Ik heb nog steeds geen serieus antwoord van Telfort gehad op de vraag. Verkeerde vraag?
Reputatie 3
Badge +8
Hi Ron46,

Het klopt inderdaad dat de facturen er sinds kort wat anders uit zien. Ik kan me voorstellen dat dit even wennen is. Ik zie op je factuur dat Combivoordeel erbij staat (wel zonder het aantal MB's en minuten, maar dus met de verdubbeling). Ook zie ik inderdaad dat er percentages voor het klantvoordeel bij staan. Onderaan de factuur zie je in het balkje het aantal MB's en minuten dat je mee neemt naar de volgende maand, en hoeveel je hebt verbruikt. Ik zie ook het klantvoordeel en het Combivoordeel terug in het systeem, dus dat gaat allemaal goed gelukkig. Ook staat er op de factuur dat de bundels voor 24 maanden worden uitgegeven met klantvoordeel, dus als je graag bewijs wilt dan staat dit ook in de factuur. Laat je het me weten als je nog ergens verduidelijking over nodig hebt? Ik hoor het graag van je!

Reageer