beantwoord

Klantvoordeel na verlenging niet zichtbaar in Mijn Telfort


Ik heb vorige week mijn abonnement verlengd en gebruik gemaakt van het klantvoordeel.
Dit houd in dat 2000 mb data en 400 belminuten zou krijgen.
Ik zie op mijn telfort echter maar 1000 mb en 300 belminuten staan, niet erg duidelijk, of klopt dit niet.
In de bevestigingsmail stond wel de 2000 mb en de 400 belminuten bij mijn nieuwe contract.

Admin: onderwerp gewijzigd i.v.m. vindbaarheid van je topic.
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 22 februari 2018, 09:36

Hoi Rob, welkom op het forum en wat leuk dat je weer voor ons hebt gekozen.
Het klantvoordeel dat je hebt ontvangen dat zie je niet direct terug in Mijn Telfort en dat is wat verwarrend; sorry daarvoor! Aan de hand van je mobiele nummer heb ik het net nagekeken en je hebt wel gewoon 2000MB en 400 belminuten, dus dat klopt wel 🙂.

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 6
Badge +12
Hoi Rob, welkom op het forum en wat leuk dat je weer voor ons hebt gekozen.
Het klantvoordeel dat je hebt ontvangen dat zie je niet direct terug in Mijn Telfort en dat is wat verwarrend; sorry daarvoor! Aan de hand van je mobiele nummer heb ik het net nagekeken en je hebt wel gewoon 2000MB en 400 belminuten, dus dat klopt wel 🙂.
Reputatie 6
Badge +12
Hoi Rob, ik hoop dat mijn bericht de duidelijkheid heeft gegeven die je zocht. Als je verder nog vragen hebt, dan hoor ik dat graag.

Reageer