beantwoord

Klantenservicewachtwoord werkt niet meer

• 4 april 2018
  • 31 reacties
  • 524 keer bekeken

Toon het eerste bericht
Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

31 reacties

Dat is het hem nu juist, ik had nooit het PB verzonden als het gewoon op dit Forum kon.
Je geeft geen antwoord op mijn vraag.
Had ik persoonsgegevens ect op dit Forum moeten plaatsen?

Wat ik overigens mis hier op dit Forum is een privacy regelement.

Maar gek genoeg dacht ik dat dit Forum ideaal was maar helaas.
🙉🙈🙊 👍
Reputatie 8
Badge +17
@timo

Dat zijn nogal aantijgingen richting de vakbekwame @Deborah - Telfort die zich net als de andere moderators voor 100% inzet voor de klanten.
Je moet je diep schamen en wat mij betreft krijg je een vette ban
Badge +13
Het gemarkeerde antwoord in dit topic geldt nog steeds. Als iemand een uitzondering heeft, is dat natuurlijk mooi. Een oplossing voor een klant die namens iemand anders telefonisch contact wil opnemen is iets waarvan we het jammer vinden dat het er nu niet is en waar we naar streven om het terug te brengen. We weten nog niet wanneer. Er spelen nu grote problemen in Mijn Telfort bij vele klanten en een oplossing daarvoor krijgt sowieso voorrang.

Privéberichten op het forum zijn geen vervanging van e-mail of chat omdat het forum team te klein is voor zulke werkdruk. Daarom staat in de huisregels en in onze handtekeningen: "Op ongevraagde privéberichten ontvang je geen reactie." We werken voor het forum, op het forum. Op die manier creëren we content die voor vele klanten nuttig is. Wil je toch in 1-op-1 gesprek met Telfort, dan neem je via een andere weg contact met ons op. Je hoeft dus geen gevoelige informatie of privégegevens op het forum te plaatsen. Op het forum gelden de privacyregels van Telfort.nl en voor geregistreerde leden gelden de forumvoorwaarden.

Dank voor alle feedback in dit topic.
Badge +13
In deze discussie is al een paar keer op de persoon gespeeld in plaats van op de bal en als dit topic open blijft gaan de persoonlijke aanvallen waarschijnlijk verder. Ik ben voor een felle discussie, maar niet op de persoon. Aangezien een van mijn eerdere reacties als een aanval op de persoon is ervaren, heb ik deze bewerkt. Ik sluit dit topic met het verzoek om geen nieuw topic te starten dat hierop aansluit.