beantwoord

Klantenservicewachtwoord werkt niet meer

• 4 april 2018
  • 31 reacties
  • 524 keer bekeken

Ik zie weer veranderingen in Mijn Telfort.

Klantenservicewachtwoord
Hier kon je het klantenservicewachtwoord aanpassen. Met het klantenservicewachtwoord kon iemand anders voor jou de klantenservice bellen en wijzigingen doorgeven. We gebruiken dit wachtwoord niet meer.

Heb je een vraag voor de klantenservice? Bel dan altijd zelf. We vragen je dan wat persoonlijke gegevens om zeker te weten dat jij het bent. Je mag natuurlijk altijd iemand mee laten luisteren om je te helpen.

Hier ben ik op zijn zachts gezegd niet blij mee!
Heb ik zoveel moeite gedaan om het wachtwoord ingesteld te krijgen!

Mijn reden schrijf ik niet op dit Forum.
Maar wel dat sommige moderators weten waarom.
icon

Beste antwoord door Deborah 5 april 2018, 16:41

Hi mandy, ik kan me voorstellen dat je hier niet blij mee bent! Hier kan ik helaas niets aan veranderen. We zijn onlangs overgegaan naar een nieuw systeem. Het klantservicewachtwoord is helaas niet gebouwd in het nieuwe systeem.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

31 reacties

Reputatie 4
Badge +10
Hi mandy, ik kan me voorstellen dat je hier niet blij mee bent! Hier kan ik helaas niets aan veranderen. We zijn onlangs overgegaan naar een nieuw systeem. Het klantservicewachtwoord is helaas niet gebouwd in het nieuwe systeem.
Weer een minpunt voor Telfort.:@

Niets persoonlijks hoor Deborah!
Maar voor het instellen van het klantenservicewachtwoord heb ik gigantisch veel problemen gehad
met de telefonische klantenservice.
Van het totaal niet willen helpen, niets kunnen vinden in het systeem en ga zo maar door.
Eindelijk kon ik dat omzeilen met het klantenservicewachtwoord.
Dus ik zie de beren al weer komen....
Reputatie 4
Badge +10
Hoi mandy, dat klinkt niet leuk nee. Trouwens, indien de juiste gegevens worden genoemd dan mag een ander persoon dan de contractant (een niet-contractant) wel geholpen worden en mag informatie worden gegeven. Wijzigingen mogen alleen niet worden doorgevoerd en privacygevoelige informatie mag niet gedeeld worden.
Hallo @Deborah - Telfort

Mag ik jou een PB sturen?

Onder bepaalde omstandigheden mag dit wel en daar ligt het probleem.
Reputatie 4
Badge +10
De werkwijze van het forum is communicatie in topics 🙂. Mandy, ik kan hierover niets meer toelichten.
En niet alles kan in topics en dat weet jij ook.
Ik denk er nu over om over te stappen misschien dat ik elders meer begrip krijg.
Reputatie 4
Badge +10
Volgens mij zijn wij erg begripvol naar jou toe op het forum en doen we altijd ons best om antwoord te geven op je vragen. Dit doen we met de beste intenties 🙂. Ik vind het jammer dat je hierom overweegt om over te stappen.
Ik wilde jou in een PB iets uitleggen, daar gaat het om.
Iets wat niet op het Forum kan.
Jij kan er niets aan doen dat Telfort de zoveelste verandering doorvoert.
Iets wat ik niet klantvriendelijk kan noemen.
Deze verandering is bij mij toch echt de bekende druppel.
Ben ondertussen weer wat rustiger......
Ik heb vanmorgen contact gehad met de Chat.
Maar nu kreeg ik een mail bericht dat er gegevens veranderd zijn van Telfort.
Dit terwijl alles nog hetzelfde is.
Maar ook een mail van KPN met daarin een verandering/bevestiging.
Kijk daar snap ik nu niets van.
Ik weet dat Telfort een merknaam is van KPN maar ik heb geen account daar.
De reden kan ik dus niet op het Forum zetten.
Reputatie 4
Badge +10
Hi mandy, volgens mij mis ik wat achtergrond informatie. Zijn je gegevens voor je mobiele abonnement niet jouw gegevens? En wat bedoel je met er zijn gegevens veranderd?
Hallo Deborah,

Hier kom ik voor Mandy op, begrijp wel, dat je niet alles,openbaar, hier op het forum kan plaatsen. Iedereen kan hier alles lezen dan ga je geen gevoelige privé gegevens online plaatsen. Begrijp daarom jouw antwoord niet, dat zij jou dat niet in een Pb mag uitleggen.

De veranderingen die bij Telfort worden door gevoerd die zijn niet goed🤔 Hierdoor verliezen jullie trouwe klanten. Degene die er zijn,behandel die met respect. Begrijp dan ook dat mensen hun privé niet online gooien!

Dat wou ik even kwijt!
Badge +13
Reactie verwijderd uit eigen overwegingen.
Dat is heel mooi geschreven Jurgen.
Dus jij maakt nu gebruik om mij publiekelijk aan de schandpaal te nagelen, stoer hoor.
Of krijg ik nu de huisregels om mijn oren geslingerd?
Dingen vragen mag maar het wordt later tegen je gebruikt, zoals ik het hier interpreteer.
Dus als ik het goed begrijp mag niemand kritiek geven op Telfort.
Ook niet als het terechte kritiek is.
Wat is de volgende stap Jurgen?
Een ban op het Forum, dat er topics en berichten van mij aangepast of verwijderd worden?
Je doet maar en maar dan ook mijn account met alles verwijderen.

Maar ik dacht toch echt dat privézaken met alle gegevens toch echt niet op dit Forum horen.
Je hebt niet voor niets een nickname en er wordt op het Forum gewaarschuwd om die niet te plaatsen.
Wat denk je nu zelf, dat ik van gisteren ben?
Daarom vroeg ik om een PB.

Klantenservicewachtwoord geen heet hangijzer?
Ik heb dit aan moeten laten maken door Backoffice omdat ik talloze problemen had bij bepaalde zaken.
Voor jou misschien geen heet hangijzer niet maar als je dezelfde problemen hebt ervaren die ik gehad heb voor dat wachtwoord wordt dat een heel ander verhaal.
Ik had dit wachtwoord juist nodig voor de telefonische klantenservice.
Gelukkig heb ik het de laatste tijd niet echt nodig gehad.
En ik wil ook niet altijd gebruik maken van het emailadres van backoffice bij problemen.
En ja, die toezegging heb ik.

Dat ik de chat gebruikt heb is enkel geweest om iets belangrijks te controleren.
Dat had te maken omdat het klantenservicewachtwoord weggevallen is.
En ja hoor, hetgeen waar het om gaat stond nog steeds niet helemaal in jullie systeem.
Zo gaat dit nu al 8 jaar alleen was het afgelopen jaar dus echt de druppel.
De chat zelf vind ik niet prettig maar dit ligt niet aan de medewerkers.
Ik heb daar ook kinderziektes in ondervonden.
Maar dat mag ik waarschijnlijk ook niet zeggen.

Leuk het contact via Facebook, Instagram of Twitter, ik heb daar geen accounts en wil die ook niet.
Ik heb nu ook echt spijt dat ik hier op dit Forum geschreven heb.

Dan Mijn Telfort, mooi dat het er is maar dan moeten er wel de juiste gegevens in staan.
Bij mij is zelfs mijn naam niet goed in jullie systeem te krijgen.
Dit terwijl het wel ooit goed gestaan heeft.

Natuurlijk heeft iedere provider of fabrikant wel wat.
Maar ook hand in eigen boezem steken.

Ik weet mijn tekortkomingen, beperkingen en dat ik niet altijd tactisch ben.
Daar moet ik iedere dag mee dealen.

En ja ik overweeg inderdaad om weg te gaan en ik denk persoonlijk dat jij dat niet erg vindt.
Dit zal ook mijn laatste bijdrage zijn hier.
Ik ben toch alleen maar kritisch en lastig.
Hallo @timo ,

Aangezien Deborah er pas volgende week woensdag weer is, wil ik een lans voor haar breken 🙂 Het is best een lang verhaal geworden, dus ik heb tussenkopjes toegevoegd om het prettig leesbaar te houden.

Hallo Jurgen,

Begrijp niet goed waarom je er zolang verhaal van moet maken. Wat ik ook niet begrijp, dat jij een lans voor Deborah wil breken. Niet dat ik hier een discussie wil houden verre van,maar ik mag mijn mening geven.

Als er zaken zijn die niet op een openbaar forum geuit kunnen worden,dan is het wel zo fatsoenlijk omdat via Pb te laten gaan.

En normaal gesproken gebeurd dat ook.

Respect voor de moderators die klanten helpen,plus niet te vergeten de forumleden die hun hulp geven.

Je opmerking, dat je benieuwd bent naar de ervaring van de concurrent,vind je dat niet kinderachtig😒

Je vergeet een ding,Telfort is te duur geworden in vergelijking met andere providers. Plus geen 4G in het buitenland!

Wat ik niet netjes vind je kritiek op Apple enz. Ook daar wil en ben ik niet uit op een discussie.

Dat je Mandy erbij haalt slaat nergens op. Kan jij bepalen het hoe en wat van een klant die zaken niet openlijk op een forum zet🤔Daar is Pb voor bedoelt.

Daarbij vind het het in een woord gezegd kinderachtig om negatief over andere providers te typen.

Laat ik het hierbij houden.

Mijn laatste zin herhalen,ja ook dit wou ik even kwijt!
Badge +13
Begrijp niet goed waarom je er zolang verhaal van moet maken. Wat ik ook niet begrijp, dat jij een lans voor Deborah wil breken. Niet dat ik hier een discussie wil houden verre van,maar ik mag mijn mening geven.
Dat vind ik juist het toffe. Iedereen is vrij om hier zijn of haar mening te geven. Jouw mening en die van Mandy is welkom. Zonder feedback zouden we niet weten welke kant we op moeten.

Laat ik er dus niet tegenin gaan. En benadrukken: wij zijn niet perfect. We doen alleen ons best …
@Jurgen,

Commurnity Manager, daar had ik meer manieren van verwacht! Er zijn meer mensen die je behoorlijk op de tenen bent gaan staan, op internet gelezen. Niet, dat ik met het taal gebruik eens ben, nee, maar begrijp de frustratie wel.

Meer als 10 jaar klant, altijd naar tevredenheid geholpen. Voorbeeld/stephen-Telfort altijd zéér correct, daar kunt u een voorbeeld aan nemen. Weet ff niet de naam van de moderator die mijn vraag zou uitzoeken,ook zéér correct...

Koffiemok en andere staan met raad en daad klaar, mensen waar ik respect voor heb👍. Respect dat moet je verdienen,

Uw gedrag is denigrerend naar klanten. Dan uw antwoord op het mijne, iedereen mag zijn mening geven. Bij u echt niet. Niemand is perfect, dat hoeft niet,maar begrip voor een ander zijn situatie heeft u niet. Uw antwoorden geven mij het idee, dat u er plezier in schept andere onderuit te halen.

Nogmaals bedank ik de andere moderators, leden, die voor ons klanten klaar staan👍 Hier hoeft u niet meer op te reageren,

Dit moest ik voor mijn eigen gemoedsrust nog ff kwijt!
Reputatie 4
Badge +10
Hoi timo en mandy, ik wil het graag even voor Jurgen opnemen. Jurgen heeft in zijn bericht zo transparant mogelijk uitgelegd wat je van ons kunt verwachten. Op het forum is het lastig om te zien waar we allemaal verder mee bezig zijn. Een deel van ons werk is helaas onzichtbaar. Dagelijks zijn we met collega's van andere afdelingen in gesprek over feedback van klanten op het forum. Jurgen heeft het afgelopen jaar veel feedback van het forum bij collega's en afdelingen goed onder de aandacht gebracht. Hij doet heel erg zijn best jullie stem te laten horen en doen we ons best om zoveel mogelijk terugkoppeling te geven vanuit de organisatie.
Sorry, het begint op een klucht te lljken,helaas🤔 Als u terug leest, weet u waarover het gaat. Had dat eerst door gelezen voordat u met deze reactie komt. Triest, u was de aanleiding, dat ik een reactie gaf! Ga daarom niet in herhaling vallen en laat het hierbij......
Reputatie 4
Badge +10
Hoi timo, ik vind het jammer dat je op deze manier reageert. Ik laat het inderdaad hierbij 🙂
Ik was niet meer van plan om hier nog te reageren, maar bij deze.

Ik heb 6 dagen geleden, tegen beter weten in, een PB verzonden naar Deborah.

Het PB was als antwoord op haar vraag:

Hi mandy, volgens mij mis ik wat achtergrond informatie. Zijn je gegevens voor je mobiele abonnement niet jouw gegevens? En wat bedoel je met er zijn gegevens veranderd?

Dit was voor dat Jurgen zijn hele verhaal geschreven had en ik boos werd.
Ik voel mijzelf aangevallen hier.
Daarop heb ik gereageerd en eigenlijk kreeg ik alleen dit terug.
Geen woord over hetgeen ik geschreven had.

timo schreef:
Begrijp niet goed waarom je er zolang verhaal van moet maken. Wat ik ook niet begrijp, dat jij een lans voor Deborah wil breken. Niet dat ik hier een discussie wil houden verre van, maar ik mag mijn mening geven.

Dat vind ik juist het toffe. Iedereen is vrij om hier zijn of haar mening te geven. Jouw mening en die van Mandy is welkom. Zonder feedback zouden we niet weten welke kant we op moeten.

Laat ik er dus niet tegenin gaan. En benadrukken: wij zijn niet perfect. We doen alleen ons best …

Mijn mening doet er dan niet toe.

Maar goed, de PB is niet beantwoord en ik denk niet dat deze ooit nog beantwoord gaat worden.

Naar mijn mening wil Telfort mij dus dwingen om persoonsgegevens, telefoonnummers en juridische vraagstukken openbaar te maken op dit Forum.
Een openbaar Forum waar alles gelezen kan worden!

Dit wil ik dus absoluut niet en dit is wat timo duidelijk heeft proberen te maken.

Daar wil ik het bij laten.
Hoi timo, ik vind het jammer dat je op deze manier reageert. Ik laat het inderdaad hierbij :)

Sorry, Deborah,

Als ik bovenstaand antwoord van Mandy lees, vind ik het in triest,dat jij haar geen antwoord gegeven hebt via Pb😱 Dan zeg ik daarbij daar kan jij je voor schamen!

Daarbij je reageert niet op haar bovenstaand antwoord😏Doodzwijgen is ook een kunst!

Jij vind het jammer, dat ik zo reageer, nee,voor jou en je collega Jurgen heb ik namelijk geen begrip. De een neemt de ander in bescherming,vraag mij oprecht af waarvoor. Dat was allemaal niet nodig geweest als jij iemand haar probleem in Pb had laten uitleggen.

Nee, dat kon niet, daar had jij nog Jurgen begrip voor. Het enigste wat voor jullie belangrijk was elkaar in bescherming nemen😏

Persoonlijk vind ik dat arrogantie ten top! Dan neem,zoals ik voorheen gezegd heb, een voorbeeld aan de andere moderators. Daar ga ik weer en de leden die belangeloos elkaar helpen. Hoop dat jullie beiden over jullie gedrag nadenken en daarbij wat een ellende jullie een klant aandoen.

Vraag een ding, los dit met Mandy op,daar heeft zij als klant recht op. Klanten kunnen privé zaken niet openbaar plaatsen denk daar eens over na!

Dat wou ik ook nog ff kwijt!
Aangezien ik hier nog totaal geen antwoord gehad had en hier behoorlijk mee in mijn maag zat,
had ik een klacht verzonden naar Backoffice.

Ik ben zeer goed te woord gestaan door mevrouw Ament(?)
Sommige zaken, zoals ik hier mee zat horen inderdaad niet op een openbaar Forum.
Hier moet een PB mogelijk voor zijn.

Het klantenservice nummer is er niet meer maar wordt klantencode nummer, uit mijn hoofd.
Als het goed is, staat nu alles wel goed in het systeem.
Al zie ik het nu nog niet terug in Mijn Telfort.
Waarschijnlijk heeft dat even tijd nodig of het is een code gekoppeld aan.

Mijn overige vragen zijn nu ook netjes beantwoord betreft de mails die ik ontvangen had.

Ik ben dus zeer te spreken over deze mevrouw!

Wel een kanttekening, dit had niet gehoeven als mijn vraag en opmerking gewoon in een PB
naar Deborah had kunnen verzenden en dat ik daar ook antwoord op gehad had.
Nu voelde ik mijzelf compleet genegeerd.

Maar ook de reactie van Jurgen had minder gemogen.
Op de manier zoals het nu gegaan is, zette bij mij kwaad bloed.
Misschien is dit niet de bedoeling geweest maar zo kwam het bij mij althans wel over.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi mandy, fijn dat je goed te woord bent gestaan door de klachtenlijn 🙂.

Zoals Jurgen al aangaf is bijvoorbeeld Chat een mogelijkheid voor een 1 op 1 gesprek, voor als je persoonlijkere dingen kwijt wil. Je hebt voor deze keer een collega van de klachtenlijn gesproken. Dat is ook een mogelijkheid voor 1 op 1 contact.

Een getypt bericht komt vaak anders over dan als je iemand in het echt ziet of aan de telefoon hoort. Soms wordt dan de intonatie gemist en komt een andere emotie over. De reactie van Jurgen en ik zijn goed bedoeld en om te laten weten waar je aan toe bent.
Edit: Ik weet niet wat er met het Forum aan de hand is maar als ik naar mobiel abonnement ga,
dit topic, zie ik geen antwoord van Deborah.

Hallo @Deborah - Telfort

Als ik dit bericht lees:

De werkwijze van het forum is communicatie in topics 🙂. Mandy, ik kan hierover niets meer toelichten.

Hier zeg jij eigenlijk, plaats alle persoonsgegevens gegevens maar op dit Forum.
Maar ik hoop van ganser harte dat jij begrijpt dat niet alles op dit Forum kan.

Daarna vraag jij dit:

Dat was dus de reden van mijn PB.
Ik kon niet anders omdat er persoonsgegevens ect bij betrokken zijn.

Maar Deborah, even voor de duidelijkheid, probeer je mij nu duidelijk te maken,
om geen gebruik meer te maken van het forum?
Dat ik beter de chat kan gebruiken?
Is het daarom waarom je mijn PB nooit beantwoord hebt?

Ik heb meer moeite een telefonisch gesprek dan dat ik later iets terug kan lezen.
Soms kan ik iets verkeerd interpreteren maar gek ben ik nog niet.
Persoonlijk vind ik het een groot gemis, mede door mijn beperkingen, dat er geen mailadres meer is.

Ik heb de klachtenlijn alleen gemaild omdat ik verder nergens een goed antwoord kreeg.
Natuurlijk weet ik dat jullie niet altijd tijd hebben, maar had wel even iets laten weten.
Nu heb ik een klacht moeten indienen wat eigenlijk niet had gehoeven.
Reputatie 4
Badge +10

Maar Deborah, even voor de duidelijkheid, probeer je mij nu duidelijk te maken,
om geen gebruik meer te maken van het forum?

Nee, natuurlijk niet. Ik probeer duidelijk te maken dat als je 1 op 1 geholpen wil worden om persoonlijke dingen te delen dat je beter een Chat kunt starten. Je kunt per keer als je een vraag hebt, het contact kiezen dat het beste bij je (vraag) past. Bijvoorbeeld: Als de verbinding van een klant niet meer werkt, dan is deze vraag natuurlijk welkom op het forum. Maar als een klant direct een antwoord wil hebben, dan is het handiger om te bellen of een chat te starten.

Ondanks je een actief forumlid bent en we ons best doen om zo goed mogelijk antwoord te geven op al je vragen, kan ik geen uitzondering voor je maken door te reageren in privéberichten.