Klantenservice onvriendelijk wijf Afpoeieren opzegging

• 20 januari 2015
  • 2 reacties
  • 680 keer bekeken

Nadat ik al heel vaak storingen op vast internet had en vandaag weer een wilde ik daarnaast mijn mobiel opzeggen, heel eenvoudig voor de kosten van de startikken op vast bellen in combinatie met de kosten van mobiel kon ik bij Tele2 een onbeperkt mobiel bellen abonnement krijgen

Ik werd van de eerste lijn storing service vast internet verbonden naar de afdeling opzeggingen mobiel

De vrouw gaf me te kennen dat dit niet ging en pas vanaf een half jaar voor einde contract datum

Ik zei ik vind dat vreemd want waarom zou ik niet een contract kunnen sluiten en dan direct per einde opzeggen

Nou toen begon de heisa pas, de toon werd zeer onvriendelijk , dat ik daar voor getekend had , ik zei waar staat dat dan nou in de algemene voorwaarden en waarop haar reactie werd dat mijn reactie haar niet beviel en dat dit bij alle grote bedrijven zo was nav mijn opmerking dat men van bepaalde contracten gewoon niet afkwam omdat men het onterecht moeizaam maakte en hoopte dat je het vergeet

Op de website staat echter dan men ten alle tijde kan opzeggen

Overigens deed ik mee aan het klant ontevredenheidsonderzoek, toen ik zei nul voor aanbevelen accepteerde het systeem dat niet Kennelijk worden alleen positieve reacties gewaardeerd en als je inmiddels bijna dagelijks storingen hebt wordt dat niet gewaardeerd dat je dat aan de grote klok hangt

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Badge +2
@merah,

Ik kan me voorstellen dat je naar aanleiding van nare ervaringen met grote bedrijven huiverig bent geworden. Jammer dat deze ervaring met mijn collega het er ook niet beter op maakt. De genomen wending tijdens het gesprek is absoluut niet de bedoeling. Namens haar bied ik mijn oprechte excuses aan. Met betrekking tot het klanttevredenheidsonderzoek, kan het zijn dat cijfer 1 de laagste score is die wordt geaccepteerd. Ik ben in de gelegenheid dit alsnog voor jou na te vragen. De opzegging per (minimale) einddatum wordt op jouw verzoek vast verwerkt. Om dit in orde te maken ontvang ik graag in een privébericht jouw naw-gegevens, e-mailadres en 06-nummer. Na ontvangst van jouw reactie ga ik direct voor je aan de slag.

Daphne
Reputatie 8
Badge +2
@merah,

Jammer dat een concrete terugkoppeling uitblijft. Dergelijke uitingen nemen we namelijk uiterst serieus. Om deze reden hadden we jou graag verder geholpen.
Mocht er iets zijn wat je kwijt wilt, deel je het ons dan mede in een nieuw topic?

Deze gaat op slot.

Michael