Klantenservice ongelooflijk slecht

• 7 juli 2016
  • 2 reacties
  • 642 keer bekeken

Hallo Telfort en lezers,

Ik zit al een paar jaar bij Telfort zonder problemen, maar nu er wel een probleem is schenkt Telfort je blijkbaar geen aandacht.
Mijn LG smartphone is al sinds twee maanden geleden stuk gegaan. Garantiebon kan ik helaas niet meer vinden...
Ik ben bij de winkel langs geweest om te vragen of ik een garantiebon uitgedraaid kan krijgen om op te sturen. Meneer was heel aardig en zei dat ik zonder problemen een nieuwe kan krijgen, maar dan moet ik wel contact opnemen met de klantenservice.
Goed, geen probleem. Wel een beetje raar dat ze dit niet direct in een winkel kunnen doen...
Dus om contact op te nemen met de klantenservice moet je 50 cent betalen voor een gesprek of 10 werkdagen wachten op een mailtje. Ik vind het niet echt een goede service als je al klant bent en voor een gesprek 50 cent moet betalen en op een beantwoording van een mail 10 werkdagen moet wachten. Goed, alsnog 10 werkdagen gewacht.
Na 10 werkdagen nog steeds geen mailtje ontvangen. Vandaag even klantenservice gebeld: "nee, daarvoor moet u een mailtje sturen".
.... Nu inmiddels 2 maanden later.
Wat moet ik nu doen dan?

Groet,

2 reacties

Badge +2
Hi Elfy, welkom op het forum!

Wat fijn dat je al jaren klant bent zonder problemen. Jammer dat wij het laten afweten op het moment dat je ons nodig hebt. Hiervoor mijn oprechte excuses. Vooral omdat je niet binnen een redelijke termijn bent geholpen en je het gevoel hebt dat je geen aandacht krijgt. Graag maak ik het goed met jou en neem ik de teleurstelling bij je weg. In een privébericht kun je jouw naam, postcode + huisnummer, e-mailadres, geboortedatum en 06-nummer direct aan mij doorgeven. Na ontvangst ga ik voor je aan de slag. Je reactie zie ik tegemoet.
Ik baal ook van de klantenservice, telefonisch kom je er niet door, op een vraag via het contactformulier moet je 10 dagen wachten en via het forum hoor ik ook niets. Ik ga wel naar een Telfortwinkel met mijn vraag.

Reageer