beantwoord

klantenservice mailen

• 1 december 2016
  • 2 reacties
  • 1096 keer bekeken

Geachte,

Ik woon al een jaar in het buitenland en ben niet van plan om spoedig terug te keren.
Nu wil ik mijn abonnement opzeggen, maar het webformulier geeft continu een error.

Bellen is niet haalbaar want ik woon letterlijk aan de andere kant van de wereld.
Graag zou ik de klantenservice een e-mail sturen, is dit mogelijk?
icon

Beste antwoord door Michael 6 december 2016, 10:11

Hoi onbekende!

Het abonnement kan alleen tussentijds worden beëindigd bij 'n emigratie. Als het contract verlopen is, kun je uiteraard ook opzeggen. Ik wil je verzoeken om een brief te sturen met daarin het verzoek het abonnement per einde contract op te zeggen. Vanzelfsprekend is het belangrijk om daar je klantnummer ook bij te vermelden. Tussentijds (kosteloos) opzeggen is niet mogelijk.

Voor Telfort Mobiel:

Telfort Mobiel
Postbus 512
2400 AM Alphen a/d Rijn

Voor Telfort Thuis:

Telfort Internet, TV & Vast Bellen (ook Glasvezel)
Postbus 217
2400 AE Alphen a/d Rijn

Een losse e-mail sturen is niet mogelijk.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hoi onbekende!

Het abonnement kan alleen tussentijds worden beëindigd bij 'n emigratie. Als het contract verlopen is, kun je uiteraard ook opzeggen. Ik wil je verzoeken om een brief te sturen met daarin het verzoek het abonnement per einde contract op te zeggen. Vanzelfsprekend is het belangrijk om daar je klantnummer ook bij te vermelden. Tussentijds (kosteloos) opzeggen is niet mogelijk.

Voor Telfort Mobiel:

Telfort Mobiel
Postbus 512
2400 AM Alphen a/d Rijn

Voor Telfort Thuis:

Telfort Internet, TV & Vast Bellen (ook Glasvezel)
Postbus 217
2400 AE Alphen a/d Rijn

Een losse e-mail sturen is niet mogelijk.
Dank u wel voor uw reactie.. Mijn contract is al in 2014 verlopen dus dat zit wel goed.. Waar kan ik mijn klantnummer vinden??

Reageer