Klantenservice komt meerdere malen beloftes niet na

  • 17 oktober 2012
  • 8 reacties
  • 2295 keer bekeken

Badge
Helaas heb ik afgelopen tijd al vele malen contact moeten hebben met de klantenservice. Tot op heden komt de klantenservice meerdere malen haar afspraken niet na.

1) Terug bel afspraken worden niet na gekomen: alleen een smsje gestuurd dat je niet bereikbaar bent, terwijl je wel bereikbaar bent (2x voorgekomen)
2) Slechts 1x proberen te bellen tijdens kantooruren, en dan meteen een email sturen dat de klacht waarschijnlijk wel is opgelost
3) Telefonische toezeggingen over terugbetaling van gemaakte kosten, worden "vergeten" en niet uitgevoerd
4) Op formele klacht over klachtenprocedure wordt niet gereageerd

Kortom als je de keuze hebt om niks te doen met telfort (-klantenservice), zeker niet doen!!!

8 reacties

Badge
Welkom op het forum sebpla! Mijn oprechte excuses dat de afspraken niet zijn nagekomen. Graag ben ik u hierbij van dienst. Maak in een https:// http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 uw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en uw e-mailadres aan mij kenbaar.

Laïla
Welkom op het forum sebpla! Mijn oprechte excuses dat de afspraken niet zijn nagekomen. Graag ben ik u hierbij van dienst. Maak in een https:// http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 uw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en uw e-mailadres aan mij kenbaar.

Laïla

hoi mag ik ff wat vragen??? we hebben  een nieuw abonnement     bij jullie,  maar kan niet worden  aan gesloten , omdat. er geen  signaal  op de kabel is    nu al 3 dagen vrij moeten  nemen wat nu ?? alles  terug sturen ??  ons nummer is   0653507973   graag hoor ik wat  van u

                                                                                                                                                                                                                        vriendelijke groet

                                                                                                                                                                                                                                              ger-mariel
Reputatie 1
Helaas heb ik afgelopen tijd al vele malen contact moeten hebben met de klantenservice. Tot op heden komt de klantenservice meerdere malen haar afspraken niet na.

1) Terug bel afspraken worden niet na gekomen: alleen een smsje gestuurd dat je niet bereikbaar bent, terwijl je wel bereikbaar bent (2x voorgekomen)
2) Slechts 1x proberen te bellen tijdens kantooruren, en dan meteen een email sturen dat de klacht waarschijnlijk wel is opgelost
3) Telefonische toezeggingen over terugbetaling van gemaakte kosten, worden "vergeten" en niet uitgevoerd
4) Op formele klacht over klachtenprocedure wordt niet gereageerd

Kortom als je de keuze hebt om niks te doen met telfort (-klantenservice), zeker niet doen!!!


Heel normaal bij Telfort
Badge +2
Niet de ideale optie, maar het is evt. ook mogelijk met de handleiding het pakket zelf aan te sluiten?
Toos; wanneer je e.e.a. gedaan wilt krijgen, is het nuttiger je puur te richten op het uitzetten van je specifieke klacht dan willekeurig in de rondte te roepen dat iets 'normaal' is bij Telfort, want dat is iets wat je op basis van persoonlijke ervaringen niet kan concluderen. Normaal gesproken kom je met een dosis geduld sowieso een heel eind. Hier op het forum wordt normaal gesproken in het weekend niet gereageerd door de Telfort webcare geloof ik (het forum is een aanvulling op de klantenservice, dus daar krijg je sneller e.e.a. voor elkaar), dus via de klantenservice krijg je sneller reactie; anders is het een kwestie van even afwachten tot na het weekend.
Reputatie 1
Niet de ideale optie, maar het is evt. ook mogelijk met de handleiding het pakket zelf aan te sluiten?
Toos; wanneer je e.e.a. gedaan wilt krijgen, is het nuttiger je puur te richten op het uitzetten van je specifieke klacht dan willekeurig in de rondte te roepen dat iets 'normaal' is bij Telfort, want dat is iets wat je op basis van persoonlijke ervaringen niet kan concluderen. Normaal gesproken kom je met een dosis geduld sowieso een heel eind. Hier op het forum wordt normaal gesproken in het weekend niet gereageerd door de Telfort webcare geloof ik (het forum is een aanvulling op de klantenservice, dus daar krijg je sneller e.e.a. voor elkaar), dus via de klantenservice krijg je sneller reactie; anders is het een kwestie van even afwachten tot na het weekend.

Spreek uit ervaring en meedere die ik ken hebben dezelde ervaring en hoezo meer geduld als men betaald hoort het goed te zijn en zoals ik gisteren te woord ben gestaan door ene Saskia van de helpdesk als dat klantenservice heet dan weet ik het niet
Badge +2
Niet de ideale optie, maar het is evt. ook mogelijk met de handleiding het pakket zelf aan te sluiten?
Toos; wanneer je e.e.a. gedaan wilt krijgen, is het nuttiger je puur te richten op het uitzetten van je specifieke klacht dan willekeurig in de rondte te roepen dat iets 'normaal' is bij Telfort, want dat is iets wat je op basis van persoonlijke ervaringen niet kan concluderen. Normaal gesproken kom je met een dosis geduld sowieso een heel eind. Hier op het forum wordt normaal gesproken in het weekend niet gereageerd door de Telfort webcare geloof ik (het forum is een aanvulling op de klantenservice, dus daar krijg je sneller e.e.a. voor elkaar), dus via de klantenservice krijg je sneller reactie; anders is het een kwestie van even afwachten tot na het weekend.

Spreek uit ervaring en meedere die ik ken hebben dezelde ervaring en hoezo meer geduld als men betaald hoort het goed te zijn en zoals ik gisteren te woord ben gestaan door ene Saskia van de helpdesk als dat klantenservice heet dan weet ik het niet


Als je ontevreden bent, dan uit je je ongenoegen, logisch.
Is het echter uiteindelijk voor jezelf niet ook veel bevredigender te denken in mogelijkheden, en dus te laten kijken naar oplossingen i.p.v. alleen zeggen dat het niet werkt etc?
Reputatie 1
Niet de ideale optie, maar het is evt. ook mogelijk met de handleiding het pakket zelf aan te sluiten?
Toos; wanneer je e.e.a. gedaan wilt krijgen, is het nuttiger je puur te richten op het uitzetten van je specifieke klacht dan willekeurig in de rondte te roepen dat iets 'normaal' is bij Telfort, want dat is iets wat je op basis van persoonlijke ervaringen niet kan concluderen. Normaal gesproken kom je met een dosis geduld sowieso een heel eind. Hier op het forum wordt normaal gesproken in het weekend niet gereageerd door de Telfort webcare geloof ik (het forum is een aanvulling op de klantenservice, dus daar krijg je sneller e.e.a. voor elkaar), dus via de klantenservice krijg je sneller reactie; anders is het een kwestie van even afwachten tot na het weekend.

Spreek uit ervaring en meedere die ik ken hebben dezelde ervaring en hoezo meer geduld als men betaald hoort het goed te zijn en zoals ik gisteren te woord ben gestaan door ene Saskia van de helpdesk als dat klantenservice heet dan weet ik het niet


Als je ontevreden bent, dan uit je je ongenoegen, logisch.
Is het echter uiteindelijk voor jezelf niet ook veel bevredigender te denken in mogelijkheden, en dus te laten kijken naar oplossingen i.p.v. alleen zeggen dat het niet werkt etc?

Is het dan de bedoeling dat de klant zich in alles aan moet passen,nummerbehoud is fout gegaan en dat heb ik zo gelaten omdat ik de mensen dan zelf mijn nieuwe nummer ga geven.
Zelf aansluiten was geen optie bovendien is er een monteur geweest en die wilde ook wel maar als Telfort niet goed meewerkt kan de monteur ook verder niks doen.
U bent misschien handig in deze dingen maar oordeel dan niet over mensen die dat niet kunnen
Badge +2
Ik oordeel ook niet, probeer alleen te denken in evt. oplossingen.

Reageer