beantwoord

Klantenservice buitenland niet te bereiken

• 6 juli 2017
  • 7 reacties
  • 212 keer bekeken

Hoi,

Ik probeer vanuit het buitenland de klantenservice te bereiken (op +31 88 7650 200) maar krijg zowel als ik vanaf mijn (Zweedse) mobiel bel als wanneer ik met Skype bel de melding dat de klantenservice niet te bereiken is omdat de "dienst niet bereikbaar is vanaf deze telefoon".

Kan iemand mij hiermee helpen? Heb redelijk urgente vraag voor de klantenservice.

groet,

Nadine
icon

Beste antwoord door Michael 6 juli 2017, 19:50

Hi Nadine, bedankt voor je privéberichtje. Je geeft aan een nieuwe simkaart te willen hebben. Een vervangende simkaart voor een abonnement kan alleen naar het contactadres worden gestuurd. Ik kan dit adres niet veranderen. Een vervangende prepaid simkaart is helaas niet in het buitenland te ontvangen, het is namelijk niet mogelijk om een buitenlands adres op te geven tijdens de aanvraag van de nieuwe simkaart. Kun je aangeven waarom je een nieuwe simkaart wilt hebben? Ik denk graag met je mee!
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hoi Nadine, welkom op het forum! Jammer dat het bellen nogal moeizaam verloopt. Het nummer dat je aangeeft zou wel goed moeten werken. Ook vanuit het buitenland. Gek dus. Maar, niet getreurd, ik help je graag verder. Wat ik kan ik precies voor je betekenen? Hoor je reactie graag.
Reputatie 8
Badge +2
Hi Nadine, bedankt voor je privéberichtje. Je geeft aan een nieuwe simkaart te willen hebben. Een vervangende simkaart voor een abonnement kan alleen naar het contactadres worden gestuurd. Ik kan dit adres niet veranderen. Een vervangende prepaid simkaart is helaas niet in het buitenland te ontvangen, het is namelijk niet mogelijk om een buitenlands adres op te geven tijdens de aanvraag van de nieuwe simkaart. Kun je aangeven waarom je een nieuwe simkaart wilt hebben? Ik denk graag met je mee!
Hoi Michael,

Mijn vraag betreft het aanvragen van een nieuwe simkaart: ik wil graag een nieuwe simkaart maar kon in Mijn Telfort geen adres in het buitenland opgeven. Weet jij hoe ik in het buitenland een nieuwe simkaart kan ontvangen?

groet,

Nadine
Het betreft een abonnement. Ik heb al geprobeerd het contact adres te vervangen maar ook hiervoor kon ik geen adres in het buitenland opgeven (hij vraagt als eerste de postcode - en als die niet geldig is kom je niet verder).
Ow, excuus, ik miste een vraag: ik heb een nieuwe simkaart nodig omdat ik voor mijn nieuwe telefoon een nano-simkaart nodig heb.
Reputatie 8
Badge +2
Hi Nadine, helder. Het is helaas niet mogelijk om een vervangende simkaart te ontvangen in het buitenland. Je zou, om alleen al te kunnen bellen, een prepaid simkaart kunnen kopen in het buitenland. Een alternatief kan ik je, wat het ontvangen van de simkaart in het bnuitenland, niet bieden. Het spijt me. 😞
Reputatie 8
Badge +11
Wat creatief en misschien niet toegestaan of veilig, maar......
Kan iemand in Nederland, die je uiteraard vertrouwd, die kaart niet voor je ontvangen en dan doorsturen? Bij voorkeur natuurlijk nog niet geactiveerd, maar ik weet niet of activeren vanuit het buitenland kan.

Reageer