beantwoord

Klantenservice bellen vanuit het buitenland

• 4 oktober 2016
  • 18 reacties
  • 12015 keer bekeken

Helpdesk onbereikbaar als je een Belgisch telefoon abonnement hebt.
Nergens een mogelijkheid om een normaal nummer te bellen voor hulp...
Email adres om hulp te vragen onbestaande.
icon

Beste antwoord door Wieger DB 2 november 2017, 16:04

Vanuit het buitenland kan je contact opnemen via +31887650200. Voor het bellen naar dit nummer gelden de tarieven voor bellen in het buitenland. Is je simkaart gestolen of kwijt, dan kan je deze ook online blokkeren.

Op onze contactpagina vind je de mogelijkheden om contact met Telfort op te nemen. Op onze online klantenservice vind je gelijk heel veel antwoorden. Heb je op de online klantenservice je antwoord niet gevonden? Stel dan gerust je vraag in dit topic of maak een nieuw topic aan. Wij helpen je graag verder!
Bekijk reactie

18 reacties

Reputatie 8
Badge +10
Vanuit het buitenland kun je ons bereiken op +31 88 7650 200

gewoon van de website...
Lukt niet!
Heb het al 10 keer geprobeerd en jullie centrale aanvaarden geen Belgische nummers...
Ik krijg de melding dat
"Uw gekozen dienst is niet bereikbaar vanaf uw telefoon".
Reputatie 8
Badge +17
Via skype werkt het wel
Badge +1
Hoi Yvesgils, bedankt voor je bericht! Daar zullen we eens naar moeten kijken dan. Ik ga het laten onderzoeken!

Kan ik je nog ergens mee helpen?
Badge +1
Hi Yvesgils, kun je ons inmiddels weer bereiken vanuit België? Ik ben ook nog benieuwd of je het met verschillende telefoonnummers hebt geprobeerd.

Ik hoor graag van je!
Badge
Dit lukt nog steeds niet... Ik probeer jullie al even te pakken te krijgen. Ik bel vanaf een vaste lijn, maar "De gekozen dienst is niet bereikbaar vanaf uw mobiele telefoon". Handig als men jullie moet bereiken...
Badge
lol, het lukt zelfs niet als je je nummerherkenning uitzet.. Lekker, een telefoonprovider die telefonisch niet bereikbaar is...
Reputatie 7
Badge +7
Hoi DrBobke, wat lastig dat je de klantenservice vanuit het buitenland niet kan bereiken. Naar aanleiding van het bericht van Leon zijn er aanpassingen gedaan en hoort de klantenservice goed bereikbaar te zijn. Als dit voor jou niet het geval is, is dat voor mij reden om hier weer eens in te duiken. Wil je je 06-nummer aan je profiel toevoegen, in je reactie aan willen geven vanuit welk land en hoe laat je de klantenservice hebt proberen te bellen? Dan ga ik dit voor je uitzoeken.
Badge
Hey Wieger, Done! Ik heb de reacties geplaatst, net na het bellen... Ik heb met een ander nummer dan mijn 06-nummer gebeld.
Reputatie 7
Badge +7
Dankjewel, DrBobke. Ik ga dit nog verder uitzoeken voor je. Kom er bij je op terug. Kan ik in afwachting van het onderzoek nog iets anders voor je doen?
Badge
Ja, maar dat is denk ik meer voor in een privé bericht... 😉
Reputatie 7
Badge +7
Dat is prima, heb op dat bericht gereageerd! 🙂
Badge
Hey! Ik probeer onderhand ook al sinds vorige week de klantenservice te bereiken, maar beiden nummers die hier staan die werken niet. Erg vervelend aangezien het een dringende zaak is.. Hoe kan ik op een andere manier contact opnemen met Telfort? Is er eventueel een e-mailadres?
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Brooks, wat lastig dat je de klantenservice niet te pakken krijgt. Naar aanleiding van het bericht DrBobke heb ik nog onderzoek laten doen, er is toen niets uit naar voren gekomen. Bel je met je mobiele telefoon of bel je met een buitenlands nummers? Soms wordt het bellen naar +3188-nummers door buitenlandse providers niet ondersteund. Wat betreft je vraag, kan je hier in dit topic terecht of start een topic. Dan helpen wij je graag verder.
Badge
Beste Wieger, bedankt voor je snelle reactie! Ik bel met een Marokkaans nummer dus het zou eventueel daardoor komen ja. Mijn vraag kan ik niet publiekelijk stellen, er is persoonlijke informatie voor nodig etc.
Badge
Zouden we dit verder kunnen bespreken in een privébericht?
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Brooks, als je vraag beter in een privébericht past, dan hoor ik het graag. Kom maar door! Voor het gemak ook even een linkje om een privébericht aan mij te sturen: bericht.
Reputatie 7
Badge +7
Vanuit het buitenland kan je contact opnemen via +31887650200. Voor het bellen naar dit nummer gelden de tarieven voor bellen in het buitenland. Is je simkaart gestolen of kwijt, dan kan je deze ook online blokkeren.

Op onze contactpagina vind je de mogelijkheden om contact met Telfort op te nemen. Op onze online klantenservice vind je gelijk heel veel antwoorden. Heb je op de online klantenservice je antwoord niet gevonden? Stel dan gerust je vraag in dit topic of maak een nieuw topic aan. Wij helpen je graag verder!

Reageer