Klantenservice belkosten voor 10 min??

• 11 maart 2015
  • 10 reacties
  • 1432 keer bekeken

Ik heb gisteren met de klanten service gebeld om mijn abonnement op te zeggen. Na 15 min was er niemand op de lijn en ik heb heb gesprek beëindigt.
op de website staat de volgende informatie:
Telefonisch opzeggen

Neem contact op met onze klantenservice via 0900 9596 (€ 0,50 per gesprek plus je gebruikelijke belkosten). De klantenservice is maandag t/m vrijdag open van 9.00 tot 21.00 en op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur.

In mijn account staat er nu 19 E aan extra kosten voor het gesprek naar 0900 9596 van gisteren... Kan iemand mij dit uitleggen?

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 8
Badge +15
Al zou je tegen het buiten de bundeltarief bellen dan kom je nog niet aan dat bedrag. Het lijkt me dan ook zeer sterk dat het daar van is.

Heb je al gekeken op Mijn Telfort ▶️ factuur en verbruik bij huidig verbruik?

De belstatus is zoals de providers aangeven een indicatie van het verbruik in een lopende factuurperiode. Er kunnen hier geen rechten aan ontleend worden. Het is de factuur afwachten en deze dan te controleren.
bedankt voor het antwoord! Ik ben nog niet buten de bundel tarief. De informatie die ik heb aangegeven komt van het telfort app. Ik heb nu een printscreen als bijlage toegevoegd.
Ik ga zeker afwachten op de factuur want ik vind het een onjuiste hoge bedrag ik ik ben niet bereid om het te betalen.

Al zou je tegen het buiten de bundeltarief bellen dan kom je nog niet aan dat bedrag. Het lijkt me dan ook zeer sterk dat het daar van is.

Heb je al gekeken op Mijn Telfort ▶️ factuur en verbruik bij huidig verbruik?

De belstatus is zoals de providers aangeven een indicatie van het verbruik in een lopende factuurperiode. Er kunnen hier geen rechten aan ontleend worden. Het is de factuur afwachten en deze dan te controleren.
Reputatie 8
Badge +19
Je hebt het verkeerde nummer gebeld, het nummer van de klantenservice is 0900-9596...
Je hebt het verkeerde nummer gebeld, het is 0900-9596...
staat inderdaad andere nummer, maar het was gewoon telfort klantenservice. waarom zou ik anders 10 min in gesprek met een verkeerde nummer zijn?
Reputatie 8
Badge +16

Scherp! Slimme zakenman die hier een bandje op hangt met Welkom bij Telfort en hiermee de hoofdprijs binnen haalt

Edit: Nummer even gebeld maar er wordt nergens gesproken over Telfort, wel dat de kosten 80 cent per minuut zijn met een max van 40 Euro
staat inderdaad andere nummer, maar het was gewoon telfort klantenservice. waarom zou ik anders 10 min in gesprek met een verkeerde nummer zijn?

Dit nummer heb ik trouwens van de afdeling Telfort verlengen gekregen.
Reputatie 8
Badge +19

Scherp! Slimme zakenman die hier een bandje op hangt met Welkom bij Telfort en hiermee de hoofdprijs binnen haalt

Zou me niks verbazen... 😉

Edit: Nummer even gebeld maar er wordt nergens gesproken over Telfort, wel dat de kosten 80 cent per minuut zijn met een max van 40 Euro

Ongelooflijk.... Tja, wat kan ik nu nog doen?
Reputatie 8
Badge +19

Dit nummer heb ik trouwens van de afdeling Telfort verlengen gekregen.

In je openingspost heb je het gewoon over 0900-9596 dus dat lijkt me sterk.
Je hebt je gewoon vergist en wil de kosten nu verhalen op Telfort.
Reputatie 8
Badge +16

Ongelooflijk.... Tja, wat kan ik nu nog doen?

Je verlies nemen en het juiste nummer bellen.