beantwoord

Klachtenformulier werkt niet

• 1 augustus 2017
  • 9 reacties
  • 172 keer bekeken

Badge
Ik zie dit al vaker voorkomen op dit forum, ik wil een klacht indienen via de site en dat werkt dus niet.

Graag zou ik een van jullie en privé bericht sturen, kan dat ?
icon

Beste antwoord door Na19 14 augustus 2017, 20:01

Hoi Stephen,

Bedankt voor je reactie, ik ben vandaag gebeld. Heel fijn om zo serieus genomen te worden, ik ben weer een tevreden klant!
Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Je kunt je klacht ook hier melden en wil je het strikt prive houden dan is het wachten op een reactie van webcare Telfort, echter je kunt summier aangegeven waar het om gaat
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Na19, welkom op het forum.

In dit topic is er eerder een antwoord op gegeven. Ik vind het vervelend dat je een klacht wilt indienen, dat betekent vaak dat er het nodige mis is gegaan. Kan je in een reactie uitleggen wat er aan de hand is? Dan wil ik je graag verder helpen.
Badge
Dat kan, in het kort: Sinds half februari heb ik een toestel met abonnement (omgezet vanaf een telfort sim-only) en op 1 mei functioneerde deze al niet meer naar behoren. Na 4 keer het toestel naar Teleplan te moeten sturen (wat ook in 1 keer had gekund) heb ik uiteindelijk weer een werkend toestel. Maar in totaal ben ik de telefoon 10 weken kwijt geweest, dat is net iets minder dan de helft van de totale tijd dat ik deze in mijn bezit heb gehad. Daar baal ik nogal van (zacht uitgedrukt)
Badge
Willen jullie dat ik de rest van het verhaal ook online zet, of kan ik dat in een privé bericht toesturen?

Ik hoor het graag.
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Na19, ik neem het even over van Wieger. Bedankt voor plaatsen van je verhaal. Gelukkig heb je weer een werkend toestel want dat is nou eenmaal het belangrijkste. Ik kan me heel goed voorstellen dat je daarvan baalt. Kan ik uit je verhaal aannemen dat je van ons graag een tegemoetkoming verwacht voor de tijd dat je zonder toestel zat?
Badge
Dat lijkt me fijn, voor dit hele verhaal was ik namelijk enorm tevreden over telfort. Nu absoluut niet meer. Ook om dingen zoals het niet kunnen wijzigen van een afleveradres waardoor iedere keer het toestel teruggezonden werd naar mijn huisadres terwijl ik op die momenten bijvoorbeeld aan het werk was. Zelfs dat kon niet aangepast worden, dan vraag ik me af: in welke tijd leven we? En mijn klacht werd pas bij de derde keer retourzenden serieus genomen. Toen pas onderging het toestel een zogenaamde duurtest en werd er het nodige geconstateerd. I.p.v. gelijk de eerste keer. Wat ze de andere twee keer hebben gedaan, geen idee, in ieder geval niet het toestel gerepareerd dus. Wat best belachelijk is eigenlijk. Wel kwam deze na de eerste keer retour met krassen op de achterzijde die er daarvoor niet zaten, dus er gaat genoeg mis daar in ieder geval.

Wel ben ik uiteraard blij met het werkende nieuwe toestel, maar nooit, maar dan ook echt nooit zal ik nog een keer een toestel via telfort met een abonnement aanschaffen. Zelfs zit ik dus te overwegen, hierdoor, om alles op te zeggen, dus ook m'n tv en internet abonnement. En dat vind ik jammer, omdat ik jaren echt een tevreden klant was.
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Na19, bedankt voor de toelichting. Ik heb je klacht doorgezet naar onze klachtenafdeling. Zij nemen binnen twee werkdagen contact met jou op een gaan je klacht verder met jou bespreken. In de tussentijd kun je mij gerust benaderen voor vragen of opmerkingen. Laat je even weten wanneer je bent gebeld? Bij voorbaat dank!
Badge
Hoi Stephen,

Bedankt voor je reactie, ik ben vandaag gebeld. Heel fijn om zo serieus genomen te worden, ik ben weer een tevreden klant!
Reputatie 8
Badge +7
Bedankt voor het melden Na19! Fijn om te lezen dat je weer tevreden bent. Zodra je weer ergens tegenaan loopt dan zien wij graag een nieuw topic van jou tegemoet.

Reageer