beantwoord

Klachten

• 9 augustus 2017
  • 1 reactie
  • 346 keer bekeken

Lieve vrienden van Telfort,
Een aantal jaar geleden ben ik naar alle tevredenheid overgestapt naar jullie. So far, so good. In november 2016 besloot ik om (na wat telefoontjes naar Telfort over de mogelijkheden) voor mijn nieuwe huis ook voor Telfort Internet te gaan, zodat ik korting zou krijgen op mijn abbonement. Een aantal weken na oplevering van mijn huis, en veel telefoontjes verder, bleek Telfort internet helemaal niet leverbaar te zijn op mijn postcode. GRAPJE mevrouw, we leveren daar helemaal niet. Owja, en de prijs en snelheid die mij beloofd waren bestonden uberhaupt niet…
Helaas had ik toen blijkbaar wel al mijn abonnement verlengt (eh, geen idee wat daar voor mij de voordelen van zouden zijn, want ik heb geen toestel uitgezocht en ook geen korting gekregen, alleen me voor 2 jaar vastgelegd ivm het internet). Na maanden gedoe en een steeds langer wordende lijst Telfort collega’s die ik heb leren kennen, zijn we eruit gekomen dat ik een compensatie zou krijgen van 130E op een nieuw toestel. Prima deal, dacht ik op dat moment. Het toestel dat ik uitzocht bleek ook nog eens 100E cashback te geven, dus ik was een gelukkig mens.
Iets minder gelukkig werd ik toen mij door de klantenservice werd verteld dat het volledige bedrag wel afgeschreven zou worden, maar dat ik dat kon terugboeken en dat vervolgens een juiste factuur pas kon worden opgesteld. Nou, prima, we geloven de medewerkers maar weer op hun blauwe ogen, ‘want meer kunnen ze niet voor je doen dan beloven dat het goed komt’. Tot mijn enorme verbazing (uch) bleek dit niet het geval te zijn.
Ik werd gebeld of ik even wilde gaan betalen en na 2 weken intensive relatie met de klantenservice die wederom van niks wist, aantekeningen niet terug kon zien, of bandjes terug wilde gaan terugluisteren als deze verlopen waren, leek het probleem weer aan mijn kant terecht te komen.
Tot mijn grote verbazing krijg ik zojuist een sms dat ik binnen 3 dagen moet betalen, omdat ik anders afgesloten wordt. Goh, laat ik dat nou net besproken hebben met een medewerker die aangeeft dat ik echt gewoon ff ruuustig 5 dagen moet wachten tot iemand me misschien (misschien ook niet, t blijft Telfort) terugbelt met (misschien) een oplossing.
Conclusie: Telfort, hoe gaan jullie dit in godsnaam oplossen zorgen dat het nu echt een keer goedkomt? Ik moet jullie 62E betalen, en daarna betaal ik 13,50 per maand. Ik heb er nul vertrouwen in dat dit nog ooit goed gaat komen gezien de kwaliteit van jullie opvolgingen en administratie.
Ik hoor het graag, liefst via mail, want tja, waarschijnlijk ben ik binnenkort telefonisch ff niet meer bereikbaar!

Met vriendelijke groet,

Iris Henst
PS: die 62E denk ik dat jullie ook nog wel kwijt kunnen schelden na deze prachtige ervaring die we samen hebben opgedaan. Ik denk dat ik meer uren met jullie aan de telefoon heb gezeten, dan met alle andere telefoontjes bij elkaar opgeteld.
icon

Beste antwoord door Michael 11 augustus 2017, 17:09

Beste Iris, het is niet nodig om meerdere topics te openen met dezelfde strekking. Het is zelfs in strijd met onze huisregels. In dit topic heb ik je voorzien van antwoord. Wil je daar verdere reacties plaatsen alsjeblieft? Dank je wel!

Deze gaat op slot.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 8
Badge +2
Beste Iris, het is niet nodig om meerdere topics te openen met dezelfde strekking. Het is zelfs in strijd met onze huisregels. In dit topic heb ik je voorzien van antwoord. Wil je daar verdere reacties plaatsen alsjeblieft? Dank je wel!

Deze gaat op slot.