beantwoord

klacht smartcare telfort

• 23 juni 2015
  • 2 reacties
  • 737 keer bekeken

Badge
probleem met 2 toestellen vervolgens door smartcare bekeken. beide toestel zouden een probleem met de batterij hebben. smartcare geeft aan 2 batterijen op te sturen ter vervanging. op het moment dat ik aan geeft bij de Heer NIEZEN van smartcare dat ik het niet geheel eens ben met zijn bevinden en probeer uit te leggen wat mijn mening is wordt plotseling de verbinding verbroken. Na een klacht in gediend te hebben bij telfort wordt er terug verwezen naar smartcare om weer contact op te nemen. mijn klacht over afhandeling wordt niets mee gedaan??? vandaag weer contact op genomen en wat denk je De Heer NIEZEN heeft geen verslag gemaakt van zijn bevindingen tot betrekking toe zegging van niet batterijen voor 2 toestellen. de medewerker kan er niets over vinden. Zie dit maar eens te winnen een medewerker die verzaakt te noteren uit onvrede over weerwoord klant. echt werkelijk ONGELOOFELIJK...wat een bagger zooi.

nou gaan we maar weer klachten indienen of gewoon de 2 abo beëindigen.
icon

Beste antwoord door Christy 24 juni 2015, 12:58

@edjonk,

Welkom het forum!

Na het lezen van jouw bericht, begrijp ik jouw gevoel volkomen. Je bent het niet eens met de bevindingen rondom de reparatie van jouw 2 toestellen. Tijdens het telefoongesprek werd opgehangen en bij een tweede poging bleek over de reparatie geen verslag te zijn. Dit is absoluut niet de bedoeling en bied ik, namens mijn collega, oprechte excuses aan.

Vanaf dit moment ga ik, na alle gewaagde pogingen, verder voor jou aan de slag. In een privébericht kun je jouw 06-nummer, naw-gegevens en e-mailadres aan mij doorgeven. Na ontvangst zorg ik ervoor dat binnen 2 werkdagen contact met je wordt opgenomen. Ik kijk uit naar jouw bericht.

Christy
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 4
Badge +1
@edjonk,

Welkom het forum!

Na het lezen van jouw bericht, begrijp ik jouw gevoel volkomen. Je bent het niet eens met de bevindingen rondom de reparatie van jouw 2 toestellen. Tijdens het telefoongesprek werd opgehangen en bij een tweede poging bleek over de reparatie geen verslag te zijn. Dit is absoluut niet de bedoeling en bied ik, namens mijn collega, oprechte excuses aan.

Vanaf dit moment ga ik, na alle gewaagde pogingen, verder voor jou aan de slag. In een privébericht kun je jouw 06-nummer, naw-gegevens en e-mailadres aan mij doorgeven. Na ontvangst zorg ik ervoor dat binnen 2 werkdagen contact met je wordt opgenomen. Ik kijk uit naar jouw bericht.

Christy
Reputatie 4
Badge +1
@edjonk,

Inmiddels hebben we elkaar via een privébericht gesproken. Ook heb je contact gehad met mijn collega's. Laten we elkaar via die weg op de hoogte houden,

Christy

Reageer