Klacht Smartcare

• 12 januari 2013
  • 0 reacties
  • 1617 keer bekeken

Beste telfortmedewerkers en - gebruikes,

Ik wil een officiële klacht indienen over de smartcare service. Waar is dit mogelijk?
Tevens wil ik mijn mobiele abbonement per direct opzeggen, wegens niet verleende service.

Ik heb in het verleden al problemen met de smartcare service gehad. Mijn telefoon werd opgehaald voor reparatie, omdat ie op een dubieuze manier niet meer wilde functioneren. De beloofde "binnen 24 uur-service" kon al niet gewaarborgd worden. Daarnaast zou het hooguit 15 werkdagen duren. Ik ben eerlijk gezegd de tel kwijtgeraakt, maar ik ben mijn telefoon zeker 2,5 maand kwijt geweest. Na herhaaldelijke belletjes richting Telfort en smartcare, wist niemand waar mijn telefoon was. Na 2,5 maand is ie opeens weer opgedoken en kreeg ik hem, functionerend, terug.

Vlak na de jaarwisseling begon mijn telefoon kuren te vertonen, hij wilde mijn simkaart niet meer accepteren. In een ander toestel doet de simkaart het prima. Ik Telfort weer gebeld en met de smartcare een afspraak gemaakt (al huiverend hoelang het dit keer zou duren). Eerste keer afspraak maken was al een heel gedoe, want de telfortmedewerkster was vergeten mijn gegevens samen met de smartcare medewerker te controleren. Ik werd soort van afgesnauwd dat ik een klacht in moet dienen bij telfort en dat ze bij telfort dondersgoed weten dat de gegevens eerst gecontroleerd moeten worden eer ze een klant doorverbinden. Vervolgens werd niet eens de moeite genomen om mij door te verbinden met telfort, de hoorn werd er gewoon opgeknald waardoor ik weer 10 minuten mocht wachten totdat ik verbonden werd met een medewerker van telfort.

Vervolgens heeft Smartcare me tot 2 keer toe 4 uur laten wachten zonder op te komen dagen! De eerste keer werd ik 10 minuten na de verstreken tijd gebeld voor het maken van een nieuwe afspraak. Nieuwe afspraak gemaakt voor de volgende dag tussen 18 uur en 22 uur. Krijg ik in de bevestigingsmail al een verkeerde tijd gestuurd (14 uur tot 18 uur). Ervoor gezorgd dat er altijd iemand thuis was, voor het geval ze tussen 14 uur en 22 uur op zouden komen dagen. Helaas, ze kwamen ook voor deze afspraak niet opdagen en er werd ook niet meer gebeld voor een nieuwe afspraak.
Ik zit dus nog steeds met een telefoon die niet werkt, betaal gewoon de leasekosten en de verzekering en ik krijg er helemaal niks voor terug.

De maat is vol, ik moet nog 1,5 jaar met dit toestel en abbonement en op deze manier gaat het voor mij gewoon niet werken. Ik wil dus mijn abbonement opzeggen op basis van niet verleende service, waar ik wel recht op heb (en ook gewoon voor betaal).

Met vriendelijke groet,

een ontevreden klant

0 reacties

Het is nog erg rustig in dit topic. Schrijf hieronder de allereerste reactie!

Reageer