vraag

Klacht over onjuiste bundel

Ik heb via Mobiel.nl een abonnement bij Telfort afgesloten van 150 belminuten en 1gb data.
Op mijn eigen telfort website staat het aantal minuten goed (150 ) maar de grootte van de databundel is slechts 500 mb ipv 1gb.
Wel komt het totaal op dit moment boven de 1 gb uit vanwege combivoordeel maar het punt blijft dat het niet goed in het systeem staat in mijn ogen.

15 reacties

Reputatie 8
Badge +17
In je eerste bijlage staat wel 1gb data vermeld en 150 belminuten en in je verbruik kun je e.e.a. terugzien
Dag Jimmy

De eerste bijlage is het contract van mobiel.nl wat ik per mail heb ontvangen.
De tweede bijlage is het scherm wat ik krijg als ik inlog op mijn telfortwebsite
Reputatie 7
Badge +13
Hoi gbantema, welkom terug. Je stelt een goede vraag. Dit leg ik graag aan je uit. Omdat je combivoordeel hebt en ook een verlengvoordeel is de bevestiging van mobiel.nl niet helemaal accuraat. Je krijgt van ons per maand namelijk 175 belminuten en 1,2GB. Dit is een extra voordeel, omdat je verlengd hebt. Je krijgt van ons 25 belminuten bonus en 200MB's bonus. Deze weergave is niet juist. Je zou namelijk 500MB's vanuit het combivoordeel moeten zien, 200MB's als klantvoordeel en 25 minuten als klantvoordeel. Om dit verder uit te laten zoeken heb ik een melding gemaakt naar onze website bouwers. Zij gaan dit verder onderzoeken en corrigeren. Hopelijk heb ik je met mijn uitleg je wel gerust kunnen stellen.
Reputatie 7
Badge +13
Hallo gbantema, mijn collega's hebben dit bekeken voor je. De weergave is aangepast. Is met deze aanpassing en mijn uitleg hierboven alles naar wens voor je?
ik heb hetzelfe probleem: in mijn contract staat 500MB + 200MB en daarnast heb ik eigentlijk nog de CombiVordeel. Maar als ik inlog in mijntelfort staat er iets van 'huidig abonnement 350MB + 350MB CombiVordeel'. Als ik nog een scherm verder ga naar wijzigen, staat dat het huidige 500MB is, maar dat heb ik op dit moment niet tegoed??? er is er ergens iets mis in het systeem...
Reputatie 7
Badge +13
Hoi pinsky, welkom op het forum. Bij jou is de weergave ook afwijkend, dit wil ik corrigeren. Kan je hiervoor mij je 06-nummer toevoegen aan je profiel? Dan controleer ik het ook aan onze kant en laat ik het nog nakijken door de beheerders van Mijn Telfort.
hallo Wieger
dankuwel! ik heb mijn 06 aan het profiel toegevoegd. Inmiddels (over het weekend) is mijn tegoed ook weer veranderd zie ik - het lijkt nu alsof ik weer 500MB heb. De CombiVordeel heb ik opnieuw aangevragd en dat was goedgekeurd.
Reputatie 7
Badge +13
Hoi pinsky, ik heb het nu scherp voor me dankzij jouw 06-nummer. Je hebt inderdaad de hoeveelheid die je aangeeft, namelijk 500 MB + 200MB=700MB. Op deze hoeveelheid kom je ook uit als je 350MB+350MB bij elkaar optelt. Als je je bundel wijzigt, dan kijken wij naar uitsluitend je internetbundel zonder bijkomend voordeel. Daarom zie je bij de wijziging dat je 500MB hebt. Want je hebt een 500MB bundel met voordeel er bovenop. Heb ik je zo enigszins gerust kunnen stellen?
hallo Wieger
de Abonnements-gegevens staan nu juist op mijnTelfort. Ik begrijp het zo, dat ik eigenlijk 700+700=1400MB tegoed zou hebben voor December. Maar als ik naar de Verbruik-Tab kijk, staat er dat ik iets minder dan 1000MB tegoed had (waaarvan nu al een paar af zijn). Maar eigenlijk moet daar toch +/- 1400MB staan?
Reputatie 7
Badge +13
Het combivoordeel gaat de eerstvolgende factuurmaand in. In jouw geval is de factuurmaand gestart op 1 december. Dan gaat op 1 januari je combivoordeel in. Deze heb je pas op 2 december aangevraagd en dat heeft elkaar hierdoor net gekruist.
moet ik deze dan elke maand weer opnieuw aanvragen? of waneer moet ik de Combivoordeel opnieuw aanvragen? daarvoor had ik de combivordeel al aan en heb hem niet zelf opgezegd, alleen in December was het plotseling niet meer, daarom heb ik hem opnieuw aangevraagd...
Reputatie 7
Badge +13
Je hoeft hem niet maandelijks opnieuw aan te vragen. Het combivoordeel blij na een aanvraag actief, zolang je abonnement loopt. Het is voor mij niet te achterhalen waarom het is weg gevallen. Nu zie ik dat alles in orde is voor het combivoordeel
Ja, de CombiVordeel is nu verwerkt en geldig voor december (want eigenlijk loopt die al sinds een half jaar en het was niet mijn fout dat die weer opnieuw moest aangezet worden)

Maar ik heb nog steds alleen maar 1000MB tegoed voor december in plaats van 1400MB (ik denk dat zijn de 200+200MB die nog steds nergens zijn?). Waar zijn die gebleven?
Reputatie 7
Badge +13
Hallo pinsky, dat zie ik inderdaad terug. Dat laat ik nakijken door mijn collega's, ik kan dit verschil niet zomaar verklaren. Mijn collega's zullen hierover nog telefonisch contact met je zoeken.
dankjewel - tot nu toe heeft mij nog niemand gebeld en de 400MB zijn er nog steds niet...

Reageer