Klacht over nieuw abbo

• 16 november 2012
  • 4 reacties
  • 1797 keer bekeken

Badge
Beste webcare,

31-10 heb ik via deze site een sim-only abbo afgesloten.
Wat ik in gegeven had was:
300 min 100 sms 1gig data met de snelheids verdubbelaar met een abbo duur van 12 maanden en per post verstuurd.

Nu heb ik hier netjes een bevestigingsmail van gekregen. ordnr: 1210304514

een paar uur later kreeg ik nog een bevestigingsmail met een ander ordernr. 1210306889

De volgende dag contact opgenomen met de verkoop afdeling, zij vermelde mij dat er waarschijnlijk wat mis gegaan was met nummerbehoud en dat daarom de order opnieuw ingegeven was en dat het verder wel goed zou komen.

Aantal dagen later krijg ik een telefoontje van de koeriersdienst zodat ze een datum voor afleveren konden plannen. Bij de koerier door gegevn dat ik bij jullie aangegeven had dat ik hem via de post wou hebben zij konden mij hier verder niks over melden. Afspraak geplanned voor na het weekend.

Nu kom ik vrijdags thuis en ligt daar een sim kaart op me te wachten!!?? Na het weekend contact met de koerier opgenomen om te melden dat ik hem al had.
Tot zo ver nog niks aan de hand.

Nu wil ik de simkaart activeren zie ik dat het contract op 24 maanden staat!!

Klantenserive gebeld, in totaal 15 minuten gebeld met een klanten service die alleen een klacht kan aanmaken....

Word ik een aantal dagen later gebeld door de klachten service, deze konden mij vertellen dat ik de simkaart bij een andere winkel had gekocht !!????:mad:
Ik heb haar uitgelgd dat het via jullie eigen telfort site bestelt was maar dat kon ze niet zien en melde mij dat ze dag nog "even" iets moest gaan uitzoeken.

Nu is "even" alweer een week geleden.

Maar vraag/verzoek is:
Verander mijn contract naar de 12 maanden die ik besteld heb!!!! zo moeilijk moet dat niet zijn.

Is dit niet mogelijk dan wil ik het antwoordnummer van telfort hebben om de simkaart terug te sturen.

4 reacties

ik zou de vraag slimmer stellen:  als het niet wordt opgelost krijg je 12 maanden gratis, je hebt er immers niet zelf om gevraagd en ongevraagde post mag je houden hihi 😉
Badge
Jammer dat het allemaal zo lang moet duren bij jullie.

Zeer teleurstellend.

Zit al 2 weken op de klachten afdeling te wachten,  hier word niet gereageerd door telfort, jammeer.
Badge +2
De bestelling was binnen 7 dagen retour te zenden, dan was die foutieve abonnementsaanvraag geanulleerd en kon je de aanvraag opnieuw aanvragen op basis van 12 maanden. Nu ligt dit allemaal beduidend moeilijker, maar wellicht kan de Telfort Webcare hier iets in betekenen voor je.
Reputatie 3
Badge +1
@AeoN909

Ten eerste mijn oprechte excuses dat je hier nog geen terugkoppeling over hebt ontvangen. Ik kan me voorstellen dat je graag duidelijkheid wil over de contractperiode die je hebt aangevraagd. Graag help ik je verder. Hiervoor heb ik jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres nodig. Deze kun je in een privébericht aan mij kenbaar maken.  

Denise

Reageer