Klacht met betrekking omgang client???

  • 1 november 2013
  • 0 reacties
  • 1605 keer bekeken

Ik wilde graag een verlenging aanvragen. Nou meteen gedaan. Volgende dag meteen een toestel in huis. Maar dit toestel wilde niet laden, meteen met telfort gebeld. Zij zouden het toestel ophalen voor reparatie. De volgende dag kwam de monteur met voor mij als leentoestel een experia x8????

Ik was dus niet tevreden en vroeg aan telfort om een ander toestel om te lenen, de volgende dag kreeg ik met geluk een htc toestel mee???

Ik wacht nu al sinds 16 oktober op de reparatie van mijn toestel en dit kon nog wel eens tot 17 november duren???

Waarom is de doorlooptijd een maand, moet je echt een maand zonder je eigen toestel zitten???

Ik vindt dit geen goede gang van zaken!!!

Kortom na vele telefoontjes is mij ook verteld dat het toestel de experia Z1 4G gewoon omgeruild had kunnen worden. Met op de doos doa zodat ik de binen 2 tot 3 dagen wel een werkend toestel had gehad. Nu wacht ik al meer dan een halve maand op mijn 1 dag gebruikte Z1, en zit met een htc sensation xl. Waar ik totaal geen interessen in heb..

Ik vraag toch zo snel als mogelijk een oplossing voor dit probleem.

Groet Guido

0 reacties

Het is nog erg rustig in dit topic. Schrijf hieronder de allereerste reactie!

Reageer