Klacht indienen lukt niet

• 9 mei 2017
  • 7 reacties
  • 420 keer bekeken

Beste,

Ik heb een klacht en die wil ik graag schriftelijk indienen. Deze krijg ik echter niet verstuurd omdat er in één van de laatste schermen gevraagd wordt in te loggen met gsmnr en password. Echter dat lukt niet. Ik kan met exact dezelfde gegevens wel inloggen in mijn telfort, maar kom niet verder in het klachtenformulier.

Daarna heb ik via een omweg, door in te vullen dat ik geen klant was, geprobeerd. Echter ook zelfs daar komt het scherm om gsmnr en password op te geven.

Op deze manier is het onmogelijk mijn klacht schriftelijk in te dienen. Waar/hoe kan ik deze klacht alsnog kwijt?

Mvg

7 reacties

Nog eens geprobeerd, intussen kom ik wel voorbij het scherm echter nu krijg ik volgende foutmelding:

Asking for the page failedhttp://10.213.188.26:8096/KBS/post.doAn error occurred!
Je kan je klacht ook hier kwijt.
Webcare pakt m dan wel op.
Bedankt voor uw reactie en aangedragen alternatief. Voor mij hoeft de klacht niet direct openbaar behandeld te worden. Zouden er nog andere alternatieven zijn?
Dit is de contact pagina
https://www.telfort.nl/algemeen/contact.htm

Naast het forum kan je contact zoeken via facebook en twitter. En bellen of schrijven kan natuurlijk ook nog.
Zit er iets tussen waar je wat mee kan?
Zojuist nog eens geprobeerd op een 3de pc om via het klachtformulier mijn klacht in te dienen. Helaas zonder succes dus eigenlijk nog een klacht erbij.

Ik wil het graag schriftelijk afhandelen daarom toch maar via dit medium en erop hopende dat eerder genoemde webcare de klacht oppakt:
-----------------
Geachte,

Op 14-11-2016 heb ik mijn abonnement per 31-3-2017 opgezegd.(refnr CM161114662698)

Daarop het ik een email met voorstel tot afkoop ontvangen. Hierop heb ik via de link gereageerd dat ik niet wil afkopen en het abonnement gewoon op de einddatum wil laten aflopen.

Nu zag ik gisteren per toeval dat de facturatie nog steeds doorloopt. Hierover heb ik vanmorgen met de klantenservice gebeld. Daar is toegegeven dat er iets fout gelopen is waarbij ik het voorstel kreeg dat het abonnement vanaf morgen stopgezet wordt en dat de reeds teveel gefactureerde abonnement kosten (april en mei) niet terug gestort kunnen worden.

Daar ben ik het niet mee eens en wens dan ook dat de teveel gefactureerde abonnementskosten teruggestort worden. Dit heb ik ook de klantenservice medewerkster laten weten echter die verteld mij, op een vrij aanvallende manier, dat het mijn eigen verantwoordelijkheid is om dit in de gaten te houden. Voor mij was er echter geen enkel vermoeden dat er iets niet klopte immers de eindperiode in "mijn telfort" stond netjes op 31-3-2017. Ik zou dus niet weten wat ik meer kan doen dat dit te controleren.

Als uitleg krijg ik dat er in de communicatie over de afkoopsom iets fout gegaan is en dat ik dit beter had moeten opvolgen. Als eerste heb ik netjes en ruim vooraf aangegeven mijn abonnement op het einde van de looptijd op te willen zeggen, waarna ik - ongevraagd- een voorstel tot afkoop ontvang. Hier blijkt dan iets niet goed te gaan en dan is het ineens mijn probleem. Daar kan ik het niet mee eens zijn. Ik kan toch onmogelijk op de hoogte zijn van jullie interne procedures.

Na jaren probleemloos klant geweest te zijn vind ik dit toch wel een erg wrange afsluiting.

Daarom wens ik graag dat de teveel gefactureerde kosten voor de maanden april en mei teruggestort worden op mijn rekening. Dit betreft overigens enkel de abonnementskosten want er is verder niet met het toestel gebeld.

Hopende op een correcte afhandeling.

Met vriendelijke groeten,

klantnummer: 2432420
Reputatie 8
Badge +7
Hallo rgarde, welkom op het forum! Ik ontvang graag je naam, adresgegevens en 06-nummer in een privébericht. Na ontvangst zorg ik ervoor dat je klacht in behandeling wordt genomen.
Badge +7
Aan alle bezoekers van dit topic:

Wil je een klacht of verbeterpunt indienen? Of gewoon een vraag stellen? Plaats 'm dan op het forum - een plek waar klanten elkaar helpen en lezers voordeel kunnen halen uit het antwoord op jouw vraag. Houd rekening met een doorlooptijd van enkele werkdagen. Lees meer

Wil je zo snel mogelijk 1 op 1 met Telfort? Stuur een privébericht op onze Twitter- of Facebookpagina of bel naar onze klantenservice via 0900 9596. Hiervoor betaal je alleen de gebruikelijke belkosten. Lees meer

Let op: We hebben geen e-mailadres en binnenkort wordt het e-mailformulier een opzegformulier. Stuur je een moderator ongevraagd een privébericht op het forum, dan ontvang je de vraag om een topic te plaatsen. Gebruik voor digitaal contact dus het forum, Twitter, Facebook of pak de telefoon op.

Reageer